پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
شامگاه چهارشنبه ۲۶ تیر ماه بخش شمال غربی میدان حسن‌آباد دچار حریق شد که در این اتفاق یک انبار و قسمتی از آثار میراثی میدان در آتش سوخت. پس از این حادثه اعلام شد که بخشی از اسناد مربوط به دوران مصدق دچار این حریق شده و از بین رفته است. ادعایی که از سوی رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران رد شد.

شعارسال: یکی از روزنامه های کشور در تیر ماه 98 پس از آتش‌سوزی میدان حسن‌آباد اعلام کرد وصیت‌نامه مرحوم مصدق سوخته است، این در حالی است حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران، ضمن رد این ادعا، عنوان کرد اسنادی از دهه 30 نسوخته است.

خلیل‌آبادی در رابطه با اسناد سوخته شده در آتش‌سوزی میدان حسن‌آباد گفت: ابتدا عنوان شد اسنادی از دهه 30شمسی در این آتش‌سوزی سوخته اما بعدا اعلام کردند اسنادی در این سانحه نسوخته است.

وی در خصوص جزئیات این خبر افزود: ابتدا از یک دفتر اسناد رسمی اعلام کردند اسنادی سوخته است اما مشخص شد اینگونه نبوده و اسنادی نسوخته است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در رابطه با آخرین وضعیت بافت تاریخی حسن آباد اظهار کرد: سازه میراثی حسن آباد در حال تعمیر و مرمت است تا به شکل اولیه باز گردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:9شهریور1398 ، کدخبر: 891673: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین