پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
دکتر شیرزاد در نشست روز شنبه مورخ ۹ شهریور ۹۸ که با حضور مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد از تشکیل و شروع به کار کمیته رسیدگی به تخلفات اداری این سازمان خبر داد.

شعار سال:  دکتر شیرزاد گفت: در این نشست احکام اعضاء کمیته تخلفات سازمان قرائت و به اعضاء ابلاغ گردید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه این جلسه ضمن برشمردن ضروریات ایجاب چنین ساختار نظارتی به صورت مستقل اظهار کرد: تاکنون و علیرغم گذشت چهل سال سابقه حضور فعال سازمان و شبکه در عرصه کشاورزی ایران، مسائل و مشکلات سازمانی در کمیته های تخلفات اداری خارج از سازمان مورد بررسی و مداقه قرار می گرفت که خارج از تشکیلات اداری این سازمان بودند.
وی افزود: امروز بعد از چهل سال و در سایه بینش متعالی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و سایر ارکان نظارتی وزارت متبوع توانسته ایم لزوم ایجاد چنین ساختاری را اثبات و از بعد ساختاری موفق به تشکیل آن شویم.
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه به تخصصی بودن فعالیت های سازمان در بعد خرید و فروش اشاره کرد و گفت: جنس فعالیت های سازمان بسیار تخصصی است و مسائلی که در خرید و فروش ومحصولات کشاورزی به اقتضای نفس این فعالیت ها حادث می گردد، باید توسط مراجع تخصصی، درون همین سازمان مورد بررسی قرار گیرند تا از تسامح بیشتر جلوگیری شود.
دکتر شیرزاد ادامه داد: امیدواریم این کمیته بتواند ضمن اغنای بیشتر محیط حرفه ای، موجبات صیانت بیشتر از حقوق مادی و معنوی کارکنان شریف و خدوم این سازمان را فراهم نماید.
گفتنی است اعضاء منتخب کمیته تخلفات اداری سازمان شامل آقایان: احمد موذن، احمدی طالشیانی و مهندس کمالی به عنوان عضو اصلی و آقایان: محسن مأموریان و دکتر داریوش حشمت به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مرکزی تعاون روستایی، تاریخ انتشار 10 شهریور 98، کدخبر: 47675، www.corc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین