پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: هم اکنون ایران ارزان‌ترین کشور برای گردشگران خارجی است.او ادامه داد: موقعیت ویژه ای برای صنعت توریسم و گردشگری در نظر گرفته شده است که امیدواریم که مشاغل مرتبط بتوانند از این فرصت استفاده بهینه ای ببرند.
شعار سال:شافعی گفت: ایران به عنوان یکی از ارزان‌ترین مقصد گردشگری برای گردشگران خارجی به حساب می‌آید.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در صبح امروز (۱۱ شهریور ۹۸) در صبحانه کاری با اعضای اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: هم اکنون ایران ارزان‌ترین کشور برای گردشگران خارجی است.

او ادامه داد: موقعیت ویژه ای برای صنعت توریسم و گردشگری در نظر گرفته شده است که  امیدواریم که مشاغل مرتبط بتوانند از این فرصت استفاده بهینه ای ببرند.
 
 شافعی افزود: زمانی که افراد برای اولین بار به ایران سفر می کنند بسیار شوکه می شوند چرا که بخش گردشگری نسبت به سایر بخش های اقتصادی ایران، بسیار توسعه یافته است.

به گفته این مقام مسئول، خوشبختانه اقدامات خوبی برای توسعه و حمایت  صنعت گردشگری از طرف  دولت، انجام شده است. توسعه و اصلاح زیر ساخت های این صنعت(توریسم) می تواند معضل بسیاری از جوانان بیکار و تحصیل کرده در این رشته را بر طرف کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافت برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:11شهریور1398،کدخبر:1517775،www.dana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
حیف که علی رغم این موضوع به خاطر مسائل سیاسی کسی حاضر به سرمایه گذاری نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین