پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۰۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مسعود یزدانی نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه کرد که از خرید «طلای دست‌دوم» اجتناب کنند زیرا این موضوع تبعات و پیامدهای منفی را برای خریداران ایجاد کرده و باعث متضرر شدن آنان می‌شود.

شعارسال : مسعود یزدانی  معاملات طلای دست‌دوم را دارای مشکلات زیادی دانست و گفت: اکثر طلاهای دست‌دوم عرضه شده در بازار با مشکلات عیاری و فنی همراه است و غالب مردم در موقع فروش با معضلاتی مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و سلامتی در طلای دست‌دوم ادامه داد: معمولاً مصرف‌کنندگان این مصنوعات با بیماری‌های پوستی مواجه می‌شوند و این معاملات از نظر اتحادیه غیرمجاز بوده و خریداران در صورت هرگونه مشکلی در این طلاها امکان پیگیری از طریق اتحادیه را نخواند داشت.

نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در این راستا این اتحادیه پیگیری‌هایی انجام داده تا ممنوعیت فروش طلای دست‌دوم در قانون نظام صنفی نیز قید گردد و با متخلفان این حوزه برخورد قضایی صورت گیرد.

یزدانی از همه خریداران طلا، جواهر، نقره و سکه خواست با دقت و رعایت موارد قانونی اقدام به خرید کنند و در معاملات خود از موضوعاتی که از آن اطلاع ندارند با مشورت از اتحادیه یا افراد مورد وثوق و مورد اعتماد صنفی خرید خود را انجام دهند.

وی در خاتمه از همه همکاران صنفی خود خواست تا از فرصت ایجادشده برای بهره‌گیری از بخشودگی جرائم مالیاتی که توسط سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده و فقط در سال ۹۸ قابل اجراست، استفاده کرده و با انجام شرایط این بخشودگی از تسهیلات عنوان شده بهره لازم را ببرند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ خبر 12 شهریور 98 ، کد خبر :413807، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
بسیار خنده داره چه ربطی داشت اصلا ..؟؟؟
ناشناس
Netherlands
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
واقعا که چی مردم حالا طلای دست دوم بخرن پول اجرت نمیدن چه ربطی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین