پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
مادر دکتر سلیمانی که از ۱۱ ماه پیش در بند زندان‌های آمریکاست پس از تحمل بیماری ناشی از رفتار رژیم آمریکا با فرزندش جان سپرد.

شعارسال: مادر دکتر سلیمانی که از ۱۱ ماه پیش در بند زندان‌های آمریکاست پس از تحمل بیماری ناشی از رفتار رژیم آمریکا با فرزندش جان سپرد

خانم معصومه جوانی که پس از شنیدن خبر بازداشت فرزندش از سوی ماموران امنیتی رژیم آمریکا از ۷ ماه قبل به کما رفته بود، امروز در سن ۶۳ سالگی جان خود را از دست داد.

دوری از فرزند و نگرانی از وضعیت دکتر سلیمانی از دلایل فوت آن مرحومه اعلام شده است.

مراسم تشییع پیکر خانم جوانی صبح فردا از محل زندگی آن مرحومه به سمت باغ رضوان اصفهان برگزار و پیکر آن مرحومه در قطعه ۲۴ که مربوط به خانواده‌های شهداست به خاک سپرده خواهد شد.

برادر مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در خصوص دلایل فوت مادرشان، گفت: با زندانی شدن دکتر سلیمانی دانشمند ایرانی در زندان‌های امریکا ابتدا موضوع از پدر و مادر مخفی نگه داشته شد.

وی افزود: مادر چندین بار این موضوع را مطرح می‌کند که چرا با مسعود نمی‌توانیم تصویری صحبت کنیم، ولی هر بار بحث کار و اشتغال بالا را بهانه می‌کردیم تا اینکه این موضوع از طریق یکی از آشنایان به گوش مادر رسید.

آقای سلیمانی گفت:: مادر که از شنیدن موضوع شوک می‌شود و پس از بروز فشار خون بالا و پاره شدن رگ‌های مغزی به کما می‌رود.

وی درباره اخرین اخبار وضعیت برادر خود در زندان‌های امریکا، گفت:: برادرم در شرایط روحی بدی قرار دارد و وضعیت او اصلا مشخص نیست و دادگاه هیچ رای صادر نمی‌کند.

«مسعود سلیمانی»، استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس و یکی از دانشمندان برجسته در حوزه سلول‌های بنیادی، از حدود ۱۱ ماه قبل به دلایل واهی در زندان‌های آمریکا به سر می‌برد.

نهاد‌های علمی و دانشگاهی و حقوق بشری در این مدت با محکوم کردن این اقدام آمریکا، آزادی این دانشمند ایرانی را خواستار شده اند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا ،تاریخ انتشار: 11 شهریور1398،کدخبر:21948 ،www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین