پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۱
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به بدهی های سنگین این فدراسیون گفت: خادم چون نتوانست پول جور کند، رفت. چون دخل و خرج جور نیست.

شعارسال: علیرضا دبیر در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در آکادمی ملی المپیک گفت: حق من است وضعیت فدراسیون را بصورت شفاف بگویم. حق اعضای مجمع نیز هست که بدانند چه اتفاقاتی افتاده من هم به ریز با سند همه موارد را توضیح می‌دهم. از روزی که اعلام شد دستگاه‌های نظارتی می‌آیند که ای کاش از 10-15 سال پیش می‌آمدند. همه ۳۱ هیات کشتی این حق را دارند که بدانند در فدراسیون کشتی چه اتفاقاتی افتاده است.

وی ادامه داد: برخی روسای هیات‌ها وقتی رای آوردم غش کردند اما با این حال از آن‌ها استفاده کردم. دنبال بردن آبروی کسی نیستم. خیلی چیزها می‌دانم اما فعلا نمی خواهم حرفی بزنم.

دبیر خاطرنشان کرد: می‌دانم اعضای مجمع دوست دارند بدانند چه اتفاقاتی افتاده است و من همه موارد را به اطلاع آن ها می‌رسانم. خواهشم این هست برخی دوستان جبهه نگیرند و از حرف‌های من استقبال کنند. دخل و خرج فدراسیون کشتی جور نیست. رسول خادم که هیچ، بنی‌تمیم نیز هیچ، هر کسی دیگر هم رییس فدراسیون شود دخل و خرج فدراسیون جور نیست. ۳۷ یا ۳۸ اعزام داریم. الان مسابقات جهانی را در پیش داریم .چند نفر را خط زدم ولی با این حال ۴۹ نفر اعزامی داریم که بالای یک میلیارد و نیم هزینه اش می‌شود. بالای ۴۰ میلیارد فقط هزینه‌های ماست، باقی موارد بماند. ۷۷ نفر پرسنل داریم که بالای ۸ میلیارد تومان حقوق می‌دهیم.این رقم کم نیست. همه می‌گویند فدراسیون فوتبال اما فقط ۵ تیم دارند اما ما ۶ رشته در فرنگی ۶ رشته در آزاد داریم. خادم چون نتوانست پول جور کند رفت. چون دخل و خرج جور نیست.

دبیر افزود: از وقتی آمدم ۷ اعزام داشتیم. ۳۲ هزار دلار بدهی داشتیم که ۲۰ هزار دلار را دادم و ۱۲ هزار دلار مانده است. کشتی بودجه مازاد نیاز دارد و باید حداقل ۲۵ میلیارد به فدراسیون تعلق گیرد.

وی افزود: حالا در فضای مجازی آن آقایی که خط می‌گیرد می‌نویسد من گفتم اسپانسر خارجی می‌آورم من کجا این حرف را زدم، حداقل آزاده باشید. حالا ۲۰ روز دیگر دادگاه داریم تا به رفتار این افراد رسیدگی شود. دخل و خرجمان جور نیست و روز به روز بدهی‌هایمان بیشتر می شود. با این وضعیت تیم‌های نونهالان را اعزام نمی‌کنیم.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: من در بحث انتخاب مربیان هیچ دخالتی نداشتم اما اعلام کردم حمایت می‌کنم. بنا تیمی که انتخاب کرده ۶ نفرشان جوان هستند و باید همه این را بدانند. شاید بنا دو سال دیگر از این تیم نتیجه بگیرد. مگر کشتی خم رنگرزی است. یکی مثل حمید سوریان هم ۸ سال زمان برد تا قهرمان المپیک شود. یک فرد معمولی مثل من هم ۱۲ سال طول کشید تا قهرمان المپیک شدم.

وی ادامه داد: اینکه فقط جویبار حرف اول را در کشتی آزاد می زند خوب نیست. همه استان‌ها باید در کشتی حرف برای گفتن داشته باشند. پس از جهانی درباره انستیتو مفصل صحبت می‌کنم. حالا مدام دوستان می گویند پس قول‌هایت چه شد اما من ۳۵ روز است آمده ام و آرام آرام کارها را جلو می‌برم. من ۵ صبح هر روز سر کار هستم اما حجم کارها بالاست و به مرور برنامه ها را جلو می بریم.

دبیر با اشاره به بدهی‌های فدراسیون گفت: بدهی بدهی است. تا اسفند ۹۷ آن چه که ثبت شده ۲۹ میلیارد تومان بدهی مالیاتی فدراسیون است. خیلی از مالیات ها در این ۴ ماه نشسته است. برخی می گویند قسط بندی کردیم در حالی که کاری نکردند فقط جریمه را قسط بندی کردند. مالیات هم جزو بدهی است. وظیفه ام است به اعضای مجمع گزارش بدهم. حالا می گویند مالیات بدهی نیست. از حقوق پرسنل مالیات و بیمه کم کردند اما آن را واریز نکردند. از دماغ زن و بچه این‌ها خون بیاد چه کسی پاسخگوست؟ پارسال وزارت ورزش ۱۹ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان به فدراسیون کمک کرده اما امسال ۱۲ میلیارد داده است. این ها را اعضای مجمع باید درخواست کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:12شهریور1398 ، کدخبر: 98061206284: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین