پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
معاون دفتر سیاست‌گذاری توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در هشت استان کشور خبر داد.

شعارسال: محمد آذرپناه شامگاه دوشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هشت استان در کشور دارای بیشترین نرخ بیکاری هستند که ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری این گونه است.

معاون دفتر سیاست‌گذاری توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: طرح پرداخت یارانه دستمزد از سیاست‌های فعال بازار کار است که در مرحله اول در هشت استان دارای بیشترین بیکار کشور اجرایی می‌شود.

آذرپناه تصریح کرد: ۳۰ درصد از طرح‌ها به بنگاه‌های مشکل دار که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تخصیص داده شود، اختصاص می‌یابد که می‌توان در هر استان ۴۰۰ نفر نیروی بیکار را به این طرح تزریق کرد.

معاون دفتر سیاست‌گذاری توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توزیع منابع و حمایت‌های دولتی در حوزه وزارت کار شاخص‌های ترکیبی مشخص شده تا منابع برای طرح‌ها تأمین شود.

آذرپناه بیان کرد: در مرحله نخست اجرای طرح یارانه دستمزد، حدود ۱۳ هزار اشتغال ایجاد می‌کند که نظارت نیز در طرح وجود دارد.

معاون دفتر سیاست‌گذاری توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در سطح استان‌ها دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:12شهریور1398 ، کدخبر: 4709734: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
حرف های گل درشت و بدون عمل می زنید. واقعا کاری را که نمی توانید انجام بدهید، چرا عنوان می کنید
ناشناس
United States
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
بادکنک وعده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین