پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: شرکت شهرک‌ها می‌تواند نقش پیشران توسعه استان را ایفاء کند.

شعار سال: مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محسن صالحی نیا" معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، جمعی از مسئولان و مدیران استان و فعالان اقتصادی در سالن همایش های اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه شرکت شهرک‌های صنعتی استان، گفت: این شرکت می‌تواند نقش پیشران توسعه استان یزد را ایفاء کند و مدیریت ارشد استان برای شرکت شهرک‌های صنعتی نقشی فراتر از یک دستگاه منفعل در امر توسعه قائل است.

"محمدعلی طالبی" ادامه داد: نباید نقش شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این خلاصه شود که عده‌ای بروند مجوز فعالیت و تاسیس واحد صنعتی و تولیدی بگیرند و پس از آن به عنوان مثال تنها برای دریافت زمین به این شرکت مراجعه کنند بلکه باید نقش تاثیرگذاری در شاخص های توسعه استان داشته باشد.

عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: در استان یزد باید به این سمت برویم که همه امکانات و شرایط لازم از جمله زمین، زیرساخت ها و هر آنچه که برای سرمایه گذاران در استان یزد مورد نیاز است آماده باشد تا وقتی سرمایه گذاری به این استان آمد خود را در وضعیت مطلوبی ببیند و فقط این دغدغه را داشته باشد که سرمایه خود را در حوزه تولید و صنعت به‌کار گیرد و فعالیتش را آغاز کند.

"طالبی" خاطرنشان کرد: بخشی از این مهم بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاه های مستقر در مرکز خدمات سرمایه گذاری است و بخشی دیگر هم بر عهده شرکت شهرک های صنعتی استان می باشد که امیدواریم با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران کارهای ارزنده ای که در شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده با جدیت بیشتر دنبال شود.

استاندار یزد ‌خطاب به معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: به شما این اطمینان را می دهیم که هر چه بیشتر به استان یزد اعتماد کنید و به شرکت شهرک‌های صنعتی استان امکانات، اعتبارات و اختیارات لازم را بدهید مطمئناً نتایج مثبت و ثمربخش ‌آن را خواهید دید.

"طالبی" در پایان سخنان خود با اشاره به وجود فضای همدلی، هماهنگی و همراهی در استان یزد، تصریح کرد: بهترین فضا برای هرگونه فعالیت ملی و برنامه های کشوری در استان یزد فراهم است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات و تلاش های "سید‌مسعود عظیمی" مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد و "سیدعلی عز‌الدینی" به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان معرفی گردید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 12 شهریور 98، کد مطلب: 893545: www.borna.news.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
1
بهترین فضا برای هرگونه فعالیت ملی و برنامه های کشوری فراهم است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
اگر امکانات در شهرک ها فراهم باشد و موانع کسب و کار اجازه بدهند، حق با شماست
ناشناس
India
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
محیط مناسبی است اما امکانات ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین