پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به ظرفیت های قانونی در استفاده از توسعه ورزش گفت: دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، شنبه به خراسان جنوبی سفر خواهند کرد که این درخواست را از ایشان هم خواهیم کرد.

شعارسال: مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به ظرفیت های قانونی در استفاده از توسعه ورزش گفت: دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، شنبه به خراسان جنوبی سفر خواهند کرد که این درخواست را از ایشان هم خواهیم کرد.

اولین جلسه شورای عالی ورزش استان به محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و ناصرخوش خبر معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه جلسه شورای عالی ورزش استان بعد از سال 94 این اولین جلسه است عنوان کرد: اولین دستور کار حضور عزتمندانه ورزش استان در لیک های برتر ورزشی است. وی با اشاره به اینکه قهرمانی کشتی کشور در مهرماه برگزار می شود افزود: حضور استان در لیگ برتر کشتی فرنگی آزاد کشور طی دو ماه برگزار می شود و اگر خراسان جنوبی جز تیم های اول یا دوم را از آن خود کند می تواند جواز ورود به جام باشگاه ها را کسب کند.

وی با اشاره به سخنان استاندار تاکید کرد: از ورزش باید به معرفی استان پرداخت و بتوان استان را به کشور معرفی کند.

عزیزی از تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی به ریاست معاون سیاسی و کمیته توسعه منابع و جذب مشارکت به ریاست معاون اقتصادی خبرداد و بیان کرد: برای میزبانی مسابقات کشتی آزاد حداقل 150 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: برای عقد قرار داد با کشتی گیران حداقل نیازمند 300 میلیون تومان هستیم.عزیزی گفت: در این میزبانی 34 تیم و 500 نفر در استان حضور خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورودی تیم ها 50 میلیون تومان ها است که اداره کل تامین خواهد کرد ادامه داد: در همین راستا با فدارسیون و بخش خصوصی هم مذاکره شده است.

وی به سند پیش نویس ورزش استان به عنوان دستور کار دوم این جلسه اشاره کرد و گفت: در توسعه ورزش گردشگری می توانیم کمک کنیم و یکی از اولویت های ما ارتباط با کشور افغانستان است که در سطح عالی می تواند به استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه ما بارویکردهای جدیدی در دستورکار داریم عنوان کرد: ورزش همگانی به صورت متوازن در همه هیات باشد و اعتباراتی به هیات ورزشی بدهیم تا بتوانند در مسابقات کشوری شرکت کنند.

وی ادامه داد: توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت ها ما مشارکت حداکثری مردم، تمرکز با بانوان، ایجاد عدالت جنسیتی، توزیع امکانات است.

عزیزی گفت: حلقه مفقوده استان توسعه ورزش تربیتی است که می تواند ورزش را توسط نهادهای نظام مند اجرایی و توسعه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: فراهم کردن و عضویت ورزشکاران به تیم ملی، دعوت شده به تیم ملی، افراد اعزام شده به تیم ملی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: سرانه ورزشی استان 31 سانتی متر مربع است که استاندار آن یک متر 20 سانتی متر است.

عزیزی از 31 هزار ورزشکار بیمه شده در استان خبرداد و بیان کرد: در برنامه توسعه ششم افزایش 20 درصدی، در حوزه مدال آوری باید مزیت های استان رصد شود و متاسفانه در این برنامه دستگاه های اجرایی به وظیفه خود عمل نمی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه ورزش حرفه و حضور نمایندگان کشور در مسابقات بین المللی می تواند معرف استان باشد خاطرنشان کرد: در دو میدانی فردی در پارلمپیک سرمایه گذاری و امکانات خوبی برای آن فراهم کردیم.

وی از نبود آمایش فضای ورزشی دستگاه های اجرایی و نبود اطلاعات زمین های کاربری در استان خبرداد و بیان کرد: در همین راستا کتابچه سرمایه گذاری ورزش استان را تدوین می کنیم و به تفکیک شهرستان ها در اختیار سرمایه گذاران می گذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه تغییرمدیرتی و جوانگرایی در هیات ورزشی نیازمند هستیم خاطرنشان کرد: اختصاص درصدی از عوارض نوسازی فضای ورزشی از سوی شهرداری به توسعه ورزش، کسر سرجمع اعتبارات پژوهشی، اختصاص اعتبارات به جذب نیرو و تامین نگهداری ورزشگاه 15 هزار نفری، تامین اعتبار سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برای بهره مندی از مشاورین باکیفیت به احداث 174 پروژه ورزشی، تامین اعتبار برای کورت های اسکواش که تاکنون 600 میلیون تومان فرماندار، 200 میلیون تومان از اعتبارات ملی جذب کردیم و نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار دیگر است.

وی از 12 چمن مصنوعی برای شهرستان ها خبرداد و بیان کرد: این زمین ها در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی به ظرفیت های قانونی در استفاده از توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش و جوانان شنبه استان سفر خواهند کرد که این درخواست را از ایشان هم خواهیم کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: 12 شهریور1398،کدخبر:893911 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین