پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون با اشاره به افتتاح ۶۴۳ طرح در طول هفته تعاون در کشور، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۷ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

شعارسال: نصرالله بازوند صبح چهارشنبه، در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر استان گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه امسال در اولین روز هفته تعاون افتتاح همزمان ۶۴۳ طرح تعاونی در کشور با اشتغال ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در سراسر کشور انجام شد، اظهار کرد: میانگین بخش اشتغال در تعاونی‌های کشور ۷ درصد و در دنیا ۱۲ درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون با اشاره به اینکه در کشور بیش از ۲۲۰ هزار شرکت تعاونی ثبت شده که از این تعداد حدود ۹۳ هزار تعاونی فعال هستند، افزود: ایران رتبه ۱۴ تعاونی‌ها در جهان را دارد.

وی در تشریح عوامل موفقیت تعاونی‌ها، گفت: جایگاه تعریف شده تعاونی‌ها به عنوان سیاست راهبرد در کشور، ثبات در سیاست‌های بلند نظام و تاکید بر اعضای زیاد تعاون بین تعاونی‌ها است.

بازوند با اشاره به حضور افراد خوشنام و با علم و مهارت کافی در هیأت موسسین تعاونی‌ها، ادامه داد: انتخاب عجولانه اعضای هیأت مؤسس و مدیر شرکت‌های تعاونی مسکن مهر که علم و شناخت و تجربه‌ای در ساخت یک طبقه هم نداشتند ضعف پروژه مسکن مهر بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون با تاکید بر کیفیت نسبت به کمیت، افزود: امروز به دنبال افزایش تعداد تعاونی نیستیم بلکه هدف ما اثبات شرکت‌های تعاونی و حرکت به سمت تعاونی‌های دانش بنیان، نوآور و خلاق است.

وی با بیان اینکه پنج مدیر در وزارت کار و رفاه متولد دهه شصت و ۳۰ درصد مدیران این صندوق‌ها از جوانان نخبگان هستند که مدارک، حقوق و سوابق آنها در سایت موجود است، تصریح کرد: در کشور ۸۱ تعاونی توسعه عمران برای پوشش دهک‌های پایین جامعه و ۲۱۷ تعاونی دانش بنیان و نوگرا در کشور ایجاد شده است.

بازوند با اشاره به تحقق دولت الکترونیک برای شفافیت در وزارت کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: قرار دادن حقوق و پاداش هیئت مدیره‌ها و مسئولان، اسامی و مبلغ بدهکاران از صندوق‌ها روی سایت، سرعت در ارائه خدمات، ایجاد سامانه جامع هوشمند در بخش تعاون، ثبت کلیه قراردادهای شرکت و صندوق‌ها در سامانه، ایجاد اولین صندوق خطر پذیر و مراکز نوآوری، ایجاد تیم شفافیت و مبارزه با گلوگاه فساد از جمله اقدامات این وزارتخانه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون با بیان اینکه ۱۱۰ واحد مسکن به معلولان بهزیستی واگذار شده است، گفت: ۹۲ هزار شغل خانگی در سال گذشته ایجاد و ۲۷۰ هزار مجوز صادر شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:13شهریور1398 ، کدخبر: 4711132: www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
تعاون و تعاونی در ایران فقط یک شعار زیبا است. هیچ وقت اجرا نشده و پیاده نگردیده است
ناشناس
Canada
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
چرا بعد از این همه سال، بخش تعاون نتوانسته است، الگوی موفقی از فعالیت تعاونی ارایه دهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
آینده بخش تعاون در ایران، جایگزین شدن بجای همان خصولتی های زیر مجموعه دولت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین