پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: مجوز واردات سالیانه ۵۰۰ دستگاه خودرو تا سقف ۳۰ میلیون تومان معافیت گمرکی را برای مددجویان بهزیستی دریافت کرده‌ایم.

شعار سال: محمد نفریه معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: چند ماه پیش سهمیه‌ای برای جانبازان در نظر گرفته شده بود که به آن‌ها اجازه می‌داد تا با تخفیف گمرکی خودرو‌های مناسب معلولان وارد کنند.

او افزود: با رایزنی‌های سازمان بهزیستی توانستیم مجوز واردات سالیانه ۵۰۰ دستگاه خودرو را برای مددجویان سازمان دریافت کنیم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس این مجوز مددجویان سازمان بهزیستی می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای واردات خودرو معافیت گمرکی دریافت کنند.

نفریه بیان کرد: ما در حال رایزنی هستیم که سقف واردات خودرو و معافیت مالیاتی را برای مددجویان سازمان بهزیستی افزایش دهیم، اما در حال حاضر مجوز واردات سالیانه ۵۰۰ دستگاه خودرو تا سقف ۳۰ میلیون تومان معافیت گمرکی را برای مددجویان بهزیستی دریافت کرده‌ایم.

او افزود: به محض فراهم شدن مقدمات کار، فراخوان ثبت نام را برای مددجویان بهزیستی اعلام خواهیم کرد و مددجویان می‌توانند با ثبت نام در سامانه معرفی شده درخواست خود را اعلام کنند و افرادی که در اولویت هستند، می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: ما شاخص‌های مورد نیاز برای واردات خودرو توسط مددجویان بهزیستی را به وزارت کار ارسال کردیم که به محض تأیید آن‌ها، کار ثبت نام را آغاز خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 14 شهریور 98، کد خبر: 7060403، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
این همان مشکلی بود که از قبل هم وجود داشت ولی کسی بدان توجه نکرده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین