پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان برای فعالیت در ناوگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: ثبت نام پیمانکاران و شرکت‌های مجاز حمل و نقل برای حضور در ناوگان سرویس مدارس از ماه قبل آغاز شده و لیست نهایی آن‌ها در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان مدارس) ثبت و در حال به روز رسانی است.
شعار سال:مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره آخرین مهلت ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس توضیحاتی داد.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان برای فعالیت در ناوگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: ثبت نام پیمانکاران و شرکت‌های مجاز حمل و نقل برای حضور در ناوگان سرویس مدارس از ماه قبل آغاز شده و لیست نهایی آن‌ها در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان مدارس) ثبت و در حال به روز رسانی است.

او با تأکید بر اینکه فعالیت شهرداری و آموزش و پرورش امسال در قالب سامانه سپند انجام می‌شود، افزود: ثبت نام رانندگان ۳ هفته‌ای است که آغاز شده و از رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان سرویس مدارس درخواست می‌کنم به دلیل زمان بر بودن مراحل تأیید صلاحیت، در هفته جاری فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد: رانندگانی که قصد فعالیت در ناوگان سرویس مدارس را دارند، باید به بخش خدمات اداری سازمان تاکسیرانی جهت ثبت نام و تکمیل مدارک خود مراجعه کنند که آدرس آن در تارنمای سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درج شده است.

قنادان گفت: آن دسته از متقاضیانی که برای اولین بار قصد حضور و فعالیت در ناوگان سرویس مدارس را دارند، ملزم به شرکت در دوره‌های آموزشی سازمان تاکسیرانی هستند.

او با تأکید بر اینکه برچسب‌های ناوگان سرویس مدارس در قالب کشوری تهیه و چاپ می‌شود، افزود: پس از کسب آموزش‌های لازم از سوی رانندگان تأیید صلاحیت شده در بازه زمانی یک هفته مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید در مراسمی از برچسب‌های واحد ناوگان سرویس مدارس رونمایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سئوال که آیا برای سرویس مدارس دخترانه از رانندگان خانم استفاده می‌شود؟ گفت: ترجیح بر آن است که از راننده زن برای سرویس مدارس دخترانه استفاده شود، اما باید به این نکته توجه کرد که این ترجیح است و الزامی وجود ندارد و ما در صورتی که با کمبود راننده خانم مواجه شویم، باید از رانندگان آقا نیز بهره بگیریم.

قنادان تأکید کرد: رانندگان مشغول در ناوگان سرویس مدارس تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند و آموزش‌های لازم را پیش از آغاز فعالیت خود کسب می‌کنند و گواهی سلامت جسم و روان، عدم اعتیاد و سوء پیشینه آن‌ها صادر می‌شود.

او بیان کرد: امسال با همکاری پلیس راهور سخت‌گیری بیشتری در حوزه ناوگان سرویس مدارس خواهیم داشت.

قنادان در پاسخ به این سئوال که آیا امسال خودرو پراید در سرویس مدارس به کار گرفته می‌شود؟ گفت: سعی داشتیم که به علت ایمنی، خودرو پراید را از ناوگان سرویس مدارس حذف کنیم، اما به دو دلیل هنوز این امر محقق نشده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ادامه داد: دو دلیل افزایش قیمت خودرو و تأمین نشدن خودرو از سوی خودروساز تحقق این امر را با مشکل مواجه کرد، اما اگر در شرایط یکسان بتوانیم خودرو سرویس مدارس را انتخاب کنیم، به طور حتم اولویت با خودرویی به غیر از پراید است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:15شهریور1398،کدخبر:7057330،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
این طرح از اون طرح هایی بود که با اجراش خیلی کمک شد به مردم، حداقل از امنیت بچه هاشون خیالشون راحت شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین