پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
وکیل و حقوقدان گفت: بنده با برخی از این افرادی که مورد هجمه و توهین این‌گونه افراد قرار می‌گیرند صحبت می‌کردم، می‌گفتند نمی‌توانیم هر روز به دادگاه برای پیگیری شکایت علیه این افراد برویم و این کار ما نیست.

شعارسال: وکیل و حقوقدان گفت: بنده با برخی از این افرادی که مورد هجمه و توهین این‌گونه افراد قرار می‌گیرند صحبت می‌کردم، می‌گفتند نمی‌توانیم هر روز به دادگاه برای پیگیری شکایت علیه این افراد برویم و این کار ما نیست.

«نعمت احمدی»، وکیل و حقوقدان، درباره برخی افراد برهم زننده جلسات شخصیت‌ها و مقامات و پیگیری نکردن این افراد و اینکه در گذشته نیز شاهد توهین‌هایی علیه مرحوم هاشمی و یا حسن روحانی بودیم و این اتفاق بارها در مورد بسیاری از مقامات دیگر نیز اتفاق افتاده است، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اگر دادستان به این مسائل ورود کند و با چنین افرادی برخورد لازم را داشته باشد، شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود. متاسفانه دادستان به این مسائل ورود پیدا نمی‌کند و این افراد نیز همواره به اقدامات خود ادامه می‌دهند. به ویژه اینکه در ایام عاشورا، این توهین‌ها و برهم زنندگان جلسات بر فعالیت خود بیش از پیش می‌افزایند و حیف است بگوییم که منبر وعظ و جلسات روضه خوانی که مردم حضور دارند تا یاد و خاطره امام حسین (ع) را زنده کنند، آلوده به این مسائل شوند. بنابراین دادستان ها باید به پیگیری این افراد بپردازند.

احمدی افزود: بنده با برخی از این افرادی که مورد هجمه و توهین این‌گونه افراد قرار می‌گیرند صحبت می‌کردم، می‌گفتند نمی‌توانیم هر روز به دادگاه برای پیگیری شکایت علیه این افراد برویم و این کار ما نیست. بنابراین باید گفت پیگیری این افراد به این دلیل که جرم عمومی بوده وظیفه دادستان است که متاسفانه دادستان ورود پیدا نمی کند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:15 شهریور 1398 ، کدخبر:www.borna.news ، 894358 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین