پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
نیروهای یمنی در ادامه حملات پهپادی خود به جنوب عربستان، بار دیگر پایگاه هوایی سعودی «خمیس مشیط» را هدف قرار دادند.
شعارسال: یگان پهپادی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله، شنبه شب پایگاه «خمیس مشیط» در عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این رابطه گفت که نیروی پهپادی ارتش یمن حمله گسترده‌ای را با استفاده از پهپادهای «قاصف K2 » علیه پایگاه هوایی خمیس مشیط انجام داده است.

وی تاکید کرد که این حمله یمن که با استفاده از چند پهپاد تهاجمی مذکور صورت گرفته، در چارچوب پاسخ مشروع به جنایت‌ها و محاصره ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن است.

به گزارش شبکه خبری المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن متذکر شد که عملیات پهپادی مورد نظر پس از عملیات رصد و شناسایی دقیق، با دقت کامل انجام شد.

این چندمین بار است که پایگاه هوایی خمیس مشیط هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت یمنی قرار می‌گیرد. طی چند ماه گذشته، حملات پهپادی یا موشکی به فرودگاه‌های مناطق جنوبی عربستان سعودی شامل جازان، نجران و عسیر، افزایش یافته و با آنکه عربستان سعودی از سامانه‌های آمریکایی پاتریوت بهره می‌برد، موفق نشده با حملات یمن مقابله کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 16 شهریور 1398 ، کدخبر: 13980616001191 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
یمن خیلی خوب داره پیشروی میکنه کی پشت پرده یمن قرار گرفته خدا بداند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین