پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
یک نماینده سابق مجلس گفت: باید در ساختار بودجه اصلاحات اساسی صورت گیرد و سایر منابع به جای منابع نفتی در این برنامه لحاظ شود.
شعارسال: ابراهیم نکو اظهار کرد: شاه کلید اقتصاد کشور رونق اشتغال و سامان دادن به تولید است؛ همان دو مطلبی که مقام معظم رهبری بدان اشاره کردند. چراکه به دنبال تولید اشتغال آبرومندانه در کشور ایجاد می شود و به دنبال رونق تولید رشد اشتغال حاصل می‌شود.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: اگر رونق تولید داخلی در کشور ایجاد شود می توانیم به افق‌های تعریف شده در اسناد بالادستی نظام برسیم در غیر این صورت باید همچنان در حوزه اقتصادی در جا بزنیم که این وضعیت زیبنده هیچ کدام از ارکان نظام و مردم ما نیست.

وی ادامه داد: به عنوان کشوری که زحمات زیادی برای استقلال، آزادی و به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی کشیدیم و با تلاش خود چشم انداز خوبی در عرصه علمی پیدا کردیم باید در عرصه اقتصادی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نکو سپس تاکید کرد: بهبود شرایط اقتصادی باید به عنوان یک نکته مهم در دستور کار دولت قرار بگیرد.

وی همچنین یادآور شد: پیش از سال نو امسال مقام معظم رهبری فرمود ساختار بودجه باید با یک قید زمانی معین در دستور کار دولت قرار بگیرد. اصلاح ساختار بودجه برای سرانه نفتی در شرایط کنونی می تواند در بودجه سال آینده مجلس لحاظ شود. دولت و مجلس باید روی این موضوع به صورت اساسی کار کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: مادامی که دولت به صورت اساسی و فنی روی موضوعات مهمی مثل بودجه کشور و وضعیت موجود در اقتصاد تمرکز نشود باید انتظار داشته باشیم که این دولت در سال های آینده کارنامه قابل قبولی از خود به جای نگذارد .

وی در پایان تاکید کرد که باید در ساختار بودجه اصلاحات اساسی صورت گیرد و سایر منابع به جای منابع نفتی در این برنامه لحاظ شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1398 ، کدخبر: 98061307327 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
باید در ساختار برنامه ریزی کشور به طور اسایسی تغییرات صورت بگیره فقط بودجه کافی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین