پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برداشت زیتون از هشت هزار و ۳۳۳ هکتار از باغات شهرستان رودبار آغاز شد. وی به آغاز برداشت ارقام کنسروی زیتون از پایان شهریور در رودبار اشاره کرد و افزود: برداشت زیتون در شهرستان رودبار با رقم زودرس ماری آغاز می‌شود و با رقم روغنی پایان می‌یابد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به انواع مختلف زیتون که در گیلان برداشت می‌شود، گفت: گلوله، زرد، ماری، روغنی، فیشمی، شنگه، مانزالینا، کنسروالیا و آربیکن از زیتون تولیدی باغداران رودباری است.

شعار سال: علی درجانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود زیتون نوبرانه به بازار اظهار کرد: ۲۲ هزار باغدار رودباری امیدوارند تا پایان آذر امسال با برداشت ۱۷ هزار تن زیتون بیش از هزار میلیارد ریال درآمد کسب کنند.

وی به آغاز برداشت ارقام کنسروی زیتون از پایان شهریور در رودبار اشاره کرد و افزود: برداشت زیتون در شهرستان رودبار با رقم زودرس ماری آغاز می‌شود و با رقم روغنی پایان می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به انواع مختلف زیتون که در گیلان برداشت می‌شود، گفت: گلوله، زرد، ماری، روغنی، فیشمی، شنگه، مانزالینا، کنسروالیا و آربیکن از زیتون تولیدی باغداران رودباری است.

ایدرجانی با بیان اینکه ۱۰ کارگاه روغن‌کشی در رودبار فعال است، تصریح کرد: شهرستان رودبار یکی از سه قطب اول تولید زیتون در ایران است و این شهرستان به علت داشتن آب‌وهوای خشک تنها شهرستان تولیدکننده زیتون در گیلان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر: 13980621000198، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین