پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
استاندار استان مرکزی از شرکت هپکو و آذرآب به عنوان هویت صنعت کشور یاد کرد و گفت: در کارگروه ملی تسهیل نتایج خوبی حاصل شد و به طور حتم با تعامل و مساعدت مسوولان کشوری و استانی تدابیر ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات دو واحد صنعتی استان اندیشیده می‌شود. وی با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نیز گفت: طی پنج سال گذشته در استان اقدامات قابل ملاحظه‌ای از سوی نیروهای زحمتکش سپاه به عنوان خط مقدم صورت گرفته و در این نشست مصوب می‌شود که تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و آبرومندانه‌تر این کنگره انجام دهند.

شعار سال: سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: در دهه اول محرم امسال شاهد حضور پررنگ‌ جوانان و هیئات مذهبی در استان بودیم که این مهم نشان می‌دهد مردم همواره در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی و از کیان نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: در دیگر کشورها به‌ویژه قلب آمریکا در نیویورک و کالیفرنیا و کشورهای شرق دور نیز شاهد حضور پررنگ مردم در مراسم عزاداری امام حسین (ع) بودیم که این همان صدور انقلاب فرهنگی است.

استاندار استان مرکزی ضمن تأکید بر استمرار وحدت میان ملت بزرگ ایران گفت: متأسفانه در تریبون برخی افراد شاهد نقض وحدت هستیم و با توجه به فرمایشات امام راحل باید این وحدت و همدلی را حفظ کنیم چراکه موفقیت‌های نظام مرهون وحدت کلمه است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نیز گفت: طی پنج سال گذشته در استان اقدامات قابل ملاحظه‌ای از سوی نیروهای زحمتکش سپاه به عنوان خط مقدم صورت گرفته و در این نشست مصوب می‌شود که تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و آبرومندانه‌تر این کنگره انجام دهند.

آقازاده تأکید کرد: فرمانده سپاه روح‌الله باید نحوه همکاری و عملکرد ادارات را ارزیابی کند چراکه این کنگره متعلق به مردم است و مسؤولان نظام به عنوان خدمتگزاران نباید در این راستا از هیچ کوششی دریغ کنند.

وی با اشاره به نقش کلیدی فرمانداران در حیطه وظایف و اعزام افراد در ستاد شهرستان‌ها نیز بیان کرد: فرمانداران در تبیین و اهداف کنگره و اعلام افراد نقش مهمی ایفا می‌کنند.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: از برکات برگزاری کنگره بهره‌برداری از باغ‌موزه دفاع مقدس و همچنین تبدیل مصلی به یک مرکز فرهنگی مذهبی استان است و این اقدامات بزرگ فرهنگی به برکت خون شهدا، ارتقا فرهنگ و تزریق روحیه شهادت‌طلبی و مجاهدت‌های شهداست.

آقازاده افزود: طی دو هفته آتی اعضای ستاد کنگره دیداری با رهبر معظم انقلاب دارند که طی این دیدار گزارشی از اقدامات فرهنگی و کنگره استان ارائه می‌شود و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهره‌مند خواهیم شد.

وی اضافه کرد: صبح روز جاری حقوق خرداد و تیرماه کارکنان شرکت آذرآب پرداخت شد، در نتیجه سوء مدیریت در این واحد بزرگ تولیدی استان شاهد مشکلاتی هستیم، مسؤولان استانی در راستای رفع این مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و نباید اجازه سوءاستفاده برخی افراد در این خصوص فراهم شود.

استاندار استان مرکزی از شرکت هپکو و آذرآب به عنوان هویت صنعت کشور یاد کرد و گفت: در کارگروه ملی تسهیل نتایج خوبی حاصل شد و به طور حتم با تعامل و مساعدت مسؤولان کشوری و استانی تدابیر ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات دو واحد صنعتی استان اندیشیده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر: 13980621000370، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
اگر تیتر خبر شما را بفهمند خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین