پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹
کمیته چهار جانبه وزیران خارجه عربستان، امارات، بحرین و مصر با طرح ادعاهای واهی و بی‌اساس علیه کشورمان، سیاست‌های ایران در منطقه را محکوم کرد.

شعارسال: کمیته چهارجانبه وزیران عرب متشکل از عربستان، امارات متحده عربی، بحرین و مصر که همان کشورهای تحریم کننده قطر هستند، پس از برگزاری دوازدهمین نشست خود در قاهره بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن بدون اشاره به نقش مخرب این کشورها در مشکلات منطقه به طرح ادعاهای واهی و نخ نما علیه ایران و دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.

به نوشته روزنامه خلیج تایمز، این کشورها در بیانیه خود با ادعای پشتیبانی ایران از حوثی‌ها، ادامه این حمایت‌ها را محکوم و بر اهمیت مقابله با ایران در منطقه تاکید کردند. این کمیته همچنین در بیاینه فرافکنانه خود اقدامات عربستان و بحرین را در برابر ایران در راستای "محافظت از امنیت و ثبات کشورهای‌ خود" خوانده است.

این چهار کشور علاوه‌براین، سخنرانی دبیر کل حزب‌الله در روز عاشورا را محکوم کردند.

این کشورها در حالی مدعی نقش مخرب ایران در امور کشورهای منطقه هستند که خود با سیاست‌های بی‌ثبات کننده و مداخله جویانه‌شان همواره موجب ایجاد و گسترش ناآرامی و تفرقه در کشورهای خاورمیانه می‌شوند.

مقامات این کشورها با فرافکنی تلاش دارند ایران را برای تمامی مشکلات منطقه مقصر جلوه دهند در حالی‌که خود عامل اصلی بی‌ثباتی و جنگ در کشورهای منطقه، ازجمله در یمن هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20شهریور1398 ، کدخبر: 98062009827: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین