پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
در رتبه بندی تایمز از بین ۱۳۹۶ دانشگاه از ۹۲ کشور دنیا، دانشگاه یاسوج با قرار گرفتن در بازه رتبه ای ۵۰۰-۴۰۱ به عنوان دانشگاه دوم ایران معرفی شده است.

شعارسال: در رتبه بندی تایمز از بین ۱۳۹۶ دانشگاه از ۹۲ کشور دنیا، دانشگاه یاسوج با قرار گرفتن در بازه رتبه ای ۵۰۰-۴۰۱ به عنوان دانشگاه دوم ایران معرفی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در رتبه بندی تایمز در سال ۲۰۲۰، از بین ۱۳۹۶ دانشگاه از ۹۲ کشور دنیا، دانشگاه یاسوج با قرار گرفتن در بازه رتبه ای ۵۰۰-۴۰۱ به عنوان دانشگاه دوم ایران معرفی شده است.

این در حالی است که دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دیگر دانشگاه های مطرح ایران در رتبه های پایین تری قرار گرفته اند.

به نقل از دکتر محمدجواد دهقانی سرپرست ISC، در حالی که در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ از ایران تنها یک دانشگاه و در سال ۲۰۱۵ دو دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان در این رتبه بندی حضور داشتند در سال ۲۰۱۸ این تعداد به هجده و در سال ۲۰۱۹ به ۲۹ دانشگاه دانشگاه افزایش یافت.

نشریهٔ آموزش عالی تایمز لندن یک نشریهٔ واقع در انگلستان و مربوط به آموزش عالی با همکاری موسسهٔ کاکارلی سیموندز (به انگلیسی: Quacquarelli Symonds)، هر ساله لیستی از دانشگاه های برتر دنیا را با عنوان (به انگلیسی: THES - QS World University Rankings) منتشر می‌کند.

در مقایسه با رتبه‌بندی‌های دیگر، در این رتبه‌بندی سالانه بسیاری از دانشگاه‌های غیرآمریکایی و خصوصاً انگلیسی در میان رتبه‌های بالای آن قرار دارند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری زاگرس ، تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر: 137017،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
به به بسیار هم عالی باید به مدیریت دانشگاه تبریک گفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین