پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
رئیس جمهوری ونزوئلا گفته، برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک نمی‌رود اما دو تن از فرستادگانش در این نشست شرکت می‌کنند.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا با اعلام اینکه در نشست مذکور در آمریکا شرکت نمی‌کند، گفت دو فرستاده‌اش قرار است با حضور در این نشست تحریم‌های آمریکا بر کاراکاس را محکوم کنند.

مادورو گفت، دلسی رودریگز، معاون و خورخه آریزا، وزیر خارجه ونزوئلا در این نشست حضور خواهند داشت و درخواستی با امضای ۱۲ میلیون ونزوئلایی را در محکومیت تحریم‌های آمریکا علیه کاراکاس به دبیرکل سازمان ملل ارائه می‌کنند.

وی در یک سخنرانی در جمع شاخه جوانان حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا گفت: جمع کثیری از مردم ونزوئلا می‌گویند محاصره و تحریم کافی است. امسال، من در کنار شما برای امنیت و آرامش ونزوئلا تلاش می‌کنم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 22شهریور1398 ، کدخبر: 500819: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین