پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
تمبر بانک پاسارگاد حاوی ریتون شیر ایرانی (نماد بانک) و نقشه کشور(با تاکید بر جایگاه خلیج همیشه فارس) بوده و همزمان با سال تاسیس بانک پاسارگاد در سال 1384، بشکل اختصاصی منتشر شده است
شعار سال: حدود دو قرن است که تمبر توسط جوامع بشری مورد استفاده قرار می گیرد و طی این مدت سالانه در هر کشور هزاران قطعه تمبر چاپ و منتشر می شود. اهمیت و جایگاه تمبر بر کسی پوشیده نیست چرا که این قطعه کوچک، پنجره فراخی است که به روی فرهنگ بی انکار و تاریخ بدون تحریف هر سرزمینی گشوده می شود. به بیانی دیگر ، تمبر یکی از مهمترین نشان ها و نمادهای کشورها به شمار می رود.

تمبر در نگاه نخست به منزله قطعه کاغذ چهارگوش مصوری است که به عنوان هزینه پستی بر روی پاکت می نشیند ولی این کاغذ کوچک در کنار ارزش های هنری و زیبا شناختی اش به عنوان یک رسانه ارتباطی موثر محسوب می شود که با قابلیت پیام رسانی گسترده و فراگیرش، نقش های گوناگونی را از جهات فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، اقتصادی و سیاسی و غیره ایفا می نماید.

تمبر بانک پاسارگاد حاوی ریتون شیر ایرانی (نماد بانک) و نقشه کشور(با تاکید بر جایگاه خلیج همیشه فارس) بوده و  همزمان با سال تاسیس بانک پاسارگاد در سال 1384، بشکل اختصاصی منتشر شده است . 


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
جالب بود، تا حالا از این زاویه به کارکردهای فرهنگی تمبر نگاه نکرده بودم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین