پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
از صبح دیروز تصاويري از یک جوان با نام «بهادر عسگراولادی» در اینستاگرام، در فضاي مجازي منتشر شده كه برخی سایت‌‌ها او را نوه عسگراولادی معرفي كرده‌اند و نوشته‌اند او در خارج کشور زندگی لاکچری دارد. در اين تصاوير دختران نیمه‌برهنه‌اي در كنار او ديده مي‌شوند.

شعارسال: در اين رابطه «مریم عسگراولادی» يكي از فرزندان آن مرحوم اسدالله عسگراولادی در تماس با سايت بهارنيوز اعلام كرده كه چنين فردي هيچ نسبتي با خانواده ما ندارد:‌«ما كلا ۵ برادر و خواهر هستيم كه همگي به همراه فرزندانمان در ايران زندگي مي‌كنيم».

وي ادامه داد: حتی در بین نوه های عموهایم نیز چنین فردی با این مشخصات وجود ندارد و نهایتا فرد مذکور تشابه فامیلی با خانواده ما دارد و اين يك اقدام غيراخلاقي عليه خانواده ما است.

او در پایان از سايت‌ها و كانال‌هايي كه اقدام به انتشار اين تصاوير و نسبت دادن آن با خانواده‌هاي عسگراولادي كرده‌اند، خواست نسبت به حذف و اصلاح خبر اقدام نمايند.

اسدالله عسگراولادی تاجر و بازرگان معروف ایرانی و رییس اتاق بازرگانی ایران و چین، هفته گذشته پس از یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف نیوز ، تاریخ انتشار:26شهریور1398 ، کدخبر: 191164: www.ensafnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
سر و کله وراث جدید پیدا شده! ای داد بیداد مریم خانم!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین