پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۱
ما در این گزارش شما را با هیجان انگیز‌ترین مناطق گردشگری ایران آشنا می‌کنیم.

شعارسال: انسان‌ها در انتخاب محل سفر ونوع تفریح با هم تفاوت‌های زیادی دارند. برخی افراد خواستار تجربه کردن تفریحات ترسناک هستند و سلیقه برخی از افراد کار‌های هیجان انگیز است.

در کشورمان گزینه‌های انتخابی زیادی وجود دارد و هر سلیقه‌ای می‌تواند سفری عالی در شهر‌های ایران را تجربه کند.

جنگل‌های دالخانی رامسر

جنگل‌های دالخانی یکی از جنگل‌های زیبای استان مازندران است که پیشنهاد می‌کنم حتما به دیدن آن بروید؛ زیبایی این جنگل به حدی است که می‌توانید برنامه گردش یک روزه برای آن بچینید.

منطقه چلچلی در گرگان

منطقه چلچلی با کوه و رودخانه در جنوب شرقی گرگان دارای مسیر‌های کوهستانی و متفاوتی است و به همین دلیل بکر و دست نخورده مانده است افراد و کوهنوردان در این منطقه می‌توانند چشم انداز‌های بی نظیری را تماشا کنند.

دشت لوت

دشت لوت مکانی برای پیک نیک نیست بلکه باید افرادی به این مکان بروند که حتما تحمل داغ‌ترین دما را داشته باشند.

به تنهایی به دشت لوت سفر نکنید باید تجهیزات لازم وضروریات سفر را با خود به همراه ببرید. درسفر به این دشت کلوت‌های غول پیکر که چهارمین جاذبه طبیعی دنیا محسوب می شود را با خودرو‌های دو دیفرانسیل می توانید ببینید.

آبشار لاتون گلستان

یکی از دیدنی‌ترین جاذبه طبیعی ایران آبشار لاتون در استان گلستان شهرستان آستارا است. اگر دنبال ماجراجویی وهیجان هستید مرتفع‌ترین آبشار ایران را از دست ندهید. در این مکان می‌توانید فرود از آبشار را تجربه کنید و به آب تنی بپردازید وکمی از خستگی سفر را از بین ببرید.

جهنم دره آذربایجان غربی

جهنم دره در استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی قرار گرفته است. این منطقه کوهستانی به دلیل وجود کوه‌های بلند و منطقه‌ای صعب العبور به هیچ عنوان محل گشت وگذار افراد عادی نیست باید فردی باشید که دوستدار بالا رفتن از کوه وصخره‌های طاقت فرسا باشید، برخی از بومیان به دلیل وضعیت فیزیکی که جهنم دره دارد برای این منطقه داستان‌های هیجان انگیز را تعریف می‌کنند.

روستای اورمان کردستان

روستای اورمان در استان کردستان در شهرستان سرو آباد واقع شده است. شما می‌توانید جنگل‌های سر سبز و خانه‌هایی که بیشتر به صورت پلکانی ساخته شده است را از نزدیک تماشا و اقامت کنید. در این مکان شما می‌توانید از رودخانه سیروان با ترکیب رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری منحصر به فرد دیدن کنید.

روستای کندوان تبریز

کندوان روستایی صخره‌ای در استان آذربایجان شرقی شهرستان اسکو قرار گرفته است وشما می‌توانید لذت صخره نوردی را در این روستا تجربه کنید خانه‌های این روستا شبیه به کندو ودر بین صخره‌ها ساخته شده است.

رودخانه ارمند چهارمحال بختیاری

رودخانه ارمند با آن مناطق کوهستانی که در ارتفاعات شرقی ودشت‌های مرکز استان چهارمحال بختیاری قرار گرفته است، علاقه‌مندان و ماجراجویان بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی در این مکان بدون شک می‌توانند سفری شگفت انگیز داشته باشند.

مکان‌های تفریحی تهران

اگر به دنبال ماجراجویی در تهران هستید جدا از وجود مناظر طبیعی هیجان انگیز، می‌توانید فعالیت و تفریحات سرگرم کننده مانند جت اسکی در دریاچه فشافویه واسکیت هوایی در دریاچه چیتگر همچنین بسیاری از تفریحات دیگر را تجربه کنید.

یکی از جاذبه‌های ترسناک، روستای وردیج در شمال غربی تهران با مجسمه‌های سنگی است که در تاریکی شب شبیه موجودات ترسناک می شوند.

آبشار آب سفید کرمانشاه

در دامنه‌های زاگرس شما می‌توانید ناشناخته‌ترین آبشار ایران که در استان کرمانشاه در شهرستان سر پل ذهاب قرار گرفته است را ببینید.

کشورمان به دلیل تنوع بالای جغرافیایی و آب وهوایی در تمام طول سال قابلیت جذب ماجراجویان خو استار هیجان را دارد که این گزارش فقط به بخش کوچکی از وجود این مناطق اشاره کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 4مهر1398 ، کدخبر: 7083771: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین