پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
بارندگی و وقوع سیلاب ناگهانی، ۶ نفر از اهالی روستای نصیرآباد از توابع بخش شیبکوه شهرستان فسا را گرفتار کرد که امدادگران هلال احمر آنان را نجات دادند.

شعارسال: بارندگی و وقوع سیلاب ناگهانی، ۶ نفر از اهالی روستای نصیرآباد از توابع بخش شیبکوه شهرستان فسا را گرفتار کرد که امدادگران هلال احمر آنان را نجات دادند.

حمیدرضا محمدی رئیس جمعیت هلال شهرستان احمر فسا، شنبه اظهار داشت:در پی تماس هلال احمر استان فارس مبنی بر گم شدن و گیر افتادن تعدادی از ساکنان روستای نصیرآباد در ارتفاعات و همچنین با توجه به تاریک شدن هوا، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر فسا عصر جمعه به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: تیم اعزامی هلال احمر فسا به ارتفاعات مورد نظر متشکل از ۴نجاتگر داوطلب و یک نجاتگر کادر به همراه یک دستگاه خودرو کمک دار بود که راهی محل مذکور شدند.

محمدی اضافه کرد: عملیات جست و جوی افراد گمشده با کمک اهالی پس از دو ساعت در کوه‌های منطقه رحیم آباد (جنگل‌های کوثر) با موفقیت به پایان رسید و همه افراد نجات یافته که ۶ نفر بودند با سلامت کامل به خانه هایشان بازگشتند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 13 مهر1398،کدخبر:907279 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
خوبه این دفعه سریع عمل کردن و تلفات ندادن باز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
مناطقی که سیل خیزه باید بیشتر نکات ایمنی رعایت بشه در اونجاو ساکنان نباید در شرایط خودشون رو قرار بدن که گرفتار بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین