پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
هادی رضایی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران در روز سی‌امین سالگرد تاسیس این کمیته طی گفتگو درخصوص دستاوردهای 30 ساله کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین دستاوردها و هدف‌های کمیته پارالمپیک در این 30 سال نزدیک شدن ورزش معلولین به ورزش سالم‌ها و عوض کردن نگاه مردم نسبت به ورزش بوده است.

شعارسال: دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: ثبات مدیریت و برنامه‌ریزی دلیل موفقیت کمیته در این 30 سال بوده است.

 هادی رضایی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران در روز سی‌امین سالگرد تاسیس این کمیته طی گفتگو درخصوص دستاوردهای 30 ساله کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین دستاوردها و هدف‌های کمیته پارالمپیک در این 30 سال نزدیک شدن ورزش معلولین به ورزش سالم‌ها و عوض کردن نگاه مردم نسبت به ورزش بوده است. یکی از دلایل تشکیل ساختار کمیته پاراالمپیک چه در دنیا و چه در داخل کشور ما همسان‌سازی بین ورزش سالم‌ها و معلولین بوده که توانسته نگاه را عوض کند. شاید منظم کردن ورزش معلولین و رشته‌های پرطرفداری که در بین معلولین است، تدوین آیین نامه‌ها و بیشترین از همه ساختار و تشکیل دادن ورزش‌های مختلف در ورزش معلولین بوده که توانسته است نگاه جامعه و معلولین را به ورزش از دنیای ترحمی به یک دنیای حرفه‌ای و قهرمانی برساند.

وی افزود: باتوجه به آمار 15 درصدی ورزش معلول در بین سالم‌ها، نشان می‌دهد این کمیته در تمام جوانب توانسته معلولین را به جایی برساند که ورزش کنند. کمیته ملی پارالمپیک در بحث قهرمانی و ورزش همگانی توانسته نگاه خوبی به وجود بیاورد.

رضایی اظهار داشت: کمیته ملی پارالمپیک ایران سال قبل به عنوان کمیته‌ای که توانسته در توسعه خیلی خوب کار کند و همسان با خارجی‌ها ورزش را شکل دهد، جزو سه کشور برتر دنیا بود. چه در ورزش همگانی و چه در رشته‌های مختلف، توانسته آیین نامه‌ها را اجرا کند. همچنین در مسابقات به سومی آسیا برسد، بعد از کشورهایی مثل چین با 1.5 میلیارد جمعیت، ژاپن با آن همه امکانات و نظم خاصی که دارد توانسته از کشورهای دیگری مثل کره جلو بزند.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک ایران ادامه داد: قرار گرفتن بین 12 کشور برتر پاراالمپیکی دنیا، موفقیت کمیته را به کشورهای صنعتی و پولدار جهان نشان می‌دهد. باتوجه به این‌که 170 کشور در ورزش پارالمپیکی فعال هستند این موفقیت یعنی کار زیادی در این زمینه انجام شده است.

وی در پایان گفت: ثبات مدیریت برنامه‌ریزی است و اگر نگاه کنید الان در مورد پاراالمپیک توکیو 2020 تمام برنامه‌های ما منظم است، تعداد ورزشکاران، تعداد کسب سهمیه، تعداد اعزامی‌ها، شناخت رقبا و... این موضوع به همان ثبات مدیریت و برنامه‌ریزی برمی‌گردد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 14 مهر1398،کدخبر: 907503،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین