پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
علی‌محمد مرادی،عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امیدواریم شورای نگهبان با تصویب و اجرای طرح شفافیت آراء نمایندگان موافقت کند.

شعارسال : علی‌محمد مرادی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با بیان اینکه با اجرای طرح شفافیت آراء نمایندگان موافق است، اظهار داشت: بنده از ابتدا جزو پیشنهاددادگان و طراحان این طرح بودم.

وی دلایل موافقت خود را این‌گونه شرح داد: اجرای طرح شفافیت سبب شفافیت، راست‌آزمایی و دروغ‌آزمایی و ریشه‌کنی فساد در جامعه می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس تصریح کرد: اجرای طرح شفافیت آراء نمایندگان سبب می‌شود تا چهره فرصت‌طلبان و کسانی که به‌دنبال دروغ و منافع شخصی خود هستند، مشخص شده و از فعالیت این دسته افراد جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولان و نمایندگان مجلس با مردم صادق و روراست باشند،  در مورد زمینه‌های اجرایی شدن این طرح خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای نگهبان نیز با تصویب و اجرای طرح شفافیت آراء نمایندگان موافقت کند.

مرادی با بیان اینکه بنده ترسی از طرح شفافیت آرا نمایندگان ندارم، مدعی شد: از این رسانه مردمی اعلام می‌کنم، اگر ثروت و دارایی حتی به میزان 10 میلیون تومان نیز از خودم و خانواده‌ام کشف کردند، آن را ضبط و مصادره کنند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 مهر 98 ، کد خبر  :2114587 ، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
فقط این مجلسی ها هستن که ناز میکنن و سر موافقت هر چیزی هزار تا حاشیه ایجاد میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین