پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۹۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
از روز سه شنبه 9 مهرماه ناآرامی‌‎ها در عراق شدت یافت و در پی آن عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق نیز گفته بود، ما به تمامی مردم‌مان اطمینان می‌دهیم که اولویت ما برآوردن خواسته‌های قانونی مردم و پاسخ به تمامی درخواست‌های عادلانه آنها بوده و خواهد بود.
شعارسال: وزیر امورخارجه گفت: هوشیاری مردم عراق مانع از آن می‌شود که ناراحتی‌های مشروع آن‌ها که دولت عراق نیز این ناراحتی‌ها را به رسمیت شناخته، موجب سوءاستفاده دیگران قرار گیرد.

محمدجواد ظریف در تشریح موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به ناآرامی‌های اخیر عراق، اظهار داشت: ما معتقدیم که مردم عراق صاحبان این کشور هستند و باید حقوق آن‌ها رعایت شود.

وزیر امورخارجه گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند که مردم عراق، مردم هشیاری هستند و اجازه نمی‌دهند که دیگران از ناراحتی‌های مشروع شان که دولت عراق نیز آن‌‌ها را به رسمیت شناخته، سوء استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، از روز سه شنبه 9 مهرماه ناآرامی‌ها در عراق شدت یافت و در پی آن عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق نیز گفته بود، ما به تمامی مردم‌مان اطمینان می‌دهیم که اولویت ما برآوردن خواسته‌های قانونی مردم و پاسخ به تمامی درخواست‌های عادلانه آنها بوده و خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 17 مهر 1398 ، کدخبر: 414239 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
مسائل عراق مگر به ما مربوط میشه آقای ظریف مثل موضوع آمریکا خودتون رو دخالت ندید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین