پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۷۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
در خبرها آمده است که بیمه سرمد به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای، تندیس کرسی یونسکو را به دلیل اقدامات گسترده خود در حوزه مسئولیت اجتماعی دریافت کرده است. عین خبر را برای قضاوت خوانندگان عزیز بازنشر می کنیم و صرفا از متخصصان حوزه بیمه ای کشور می پرسیم که آیا بیمه سرمد، شایستگی دریافت تندیس کرسی یونسکو را داشت؟ تصور می کنیم توضیحات دکتر نوربخش، دکتر موسوی چلک ، خانم دکتر نصیری و ....، بعنوان سخنرانان این نشست در خصوص تائید این جایزه خالی باشد؟
شعار سال:  نشست تخصصی سلامت اجتماعی و توسعه که با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد، معاون و مدیرکل نظارت بر شرکت‌های بیمه‌ی بیمه مرکزی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، معاون علوم اجتماعی و انسانی دفتر منطقه ای یونسکو، رئیس کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و مدیرکل سلامت شهرداری تهران نیز حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در این مراسم، گفت: انجام مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی یکی از رویکردهای اصلی این شرکت به شمار می‌رود. وی افزود: به همت همکاران در تمامی واحدها موفق شدیم، به سازمان های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی همچون جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی، صندوق اعتباری هنر و فدراسیون های ورزشی خدمات بیمه ای ارائه دهیم و اقشار آسیب پذیری چون کارگران و صیادان را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم.
مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این نشست، با اظهار خرسندی از حضور فعال این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی، اظهار امیدواری کرد: برگزاری این نشست، گامی موثر جهت ارتقای سلامت اجتماعی در کشور باشد و افق‌های روشنی را در مسیر گسترش فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی، ایجاد کند. وی، ریشه تعاون و نوع‌دوستی را در باورهای دینی قابل توجه دانست و افزود: مشارکت داوطلبانه شرکت ها و صاحبان صنایع در فعالیت‌های اجتماعی منجر به توسعه پایدار خواهد شد. مهدوی با بیان اینکه صنعت بیمه، صنعتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی است، گفت: نقش حمایتی بیمه در توانمندسازی، اطمینان‌بخشی و روان‌سازی جامعه، بر سلامت اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

 آیا بیمه سرمد شایستگی دریافت تندیس کرسی یونسکو را داشت؟

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد به همراه مفید امینی سرپرست معاونت نظارت و آقاجری مدیرکل نظارت بیمه مرکزی در پایان این نشست تخصصی، از دکتر نوربخش رئیس کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه، دکتر موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، خانم دکتر لوباتو معاون علوم اجتماعی و انسانی منطقه ای یونسکو و خانم دکتر نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران به عنوان سخنرانان نشست تخصصی سلامت اجتماعی و توسعه قدردانی کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پول نیوز، کدخبر: 318328، تاریخ انتشار 17 مهر 98، www.poolnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین