پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتر خود نوشت: با تصمیم امروز - سه شنبه- هیات رئیسه مجلس، به زودی شعبه ای ازسامانه ثبت دارایی مقامات و مسئولان، در مجلس مستقر می شود و نمایندگان و مدیران مجلس دارائی ها واموال خود را در این سامانه اظهار و ثبت می کنند.

شعارسال: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتر خود نوشت: با تصمیم امروز - سه شنبه- هیات رئیسه مجلس، به زودی شعبه ای ازسامانه ثبت دارایی مقامات و مسئولان، در مجلس مستقر می شود و نمایندگان و مدیران مجلس دارائی ها واموال خود را در این سامانه اظهار و ثبت می کنند.

»علیرضا رحیمی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتر خود از تصمیم هیات رئیسه مجلس برای تسهیل کار نمایندگان و مدیران مجلس شورای اسلامی در اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.

رحیمی در توئیت خود نوشت: باتصمیم امروز هیات رئیسه مجلس، به زودی شعبه ای ازسامانه ثبت دارایی مقامات و مسئولان، در مجلس مستقر می شود و نمایندگان و مدیران مجلس دارائی ها واموال خود را در این سامانه اظهار و ثبت می کنند.

وی افزود: قانون رسیدگی به دارایی مقامات اخیرا لازم الاجراء و سامانه ثبت دارائی ها در قوه قضائیه مستقر شده است.

قانون رسیدگی به دارایی مقامات آذرماه سال ۹۴ در مجلس شورای اسلامی تصویب و سرانجام در خردادماه سال جاری آئین نامه اجرایی آن توسط قوه قضائیه تدوین و منتشر شد. در اجرای این قانون، مقامات از جمله نمایندگان مجلس مکلفند دارائی های خود، همسر و فرزندان تحت تکفل خود را شامل اموال غیرمنقول، مطالبات و دیون، سرمایه گذاری و اوراق بهادار، موجودی حسابهای مختلف در بانکها و موسسات و هرگونه منبع درآمدی مستمر را به قوه قضائیه (ازطریق ثبت در سامانه مربوط) اظهار نمایند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار: 16 مهر1398،کدخبر: 83508913،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین