پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید این کودکان و نوجوانان را از آفت های زمان دور نگه داریم، گفت: تعلیم و تربیت بدون نقشه راه امکان پذیر نیست.

شعارسال: آیت الله سید علبرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با اعضای کانون فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: کار در حوزه کودکان و نوجوانان آنقدر ارزشمند بوده که حتی بیش از حد تصور است.

وی با تأکید بر جایگاه مسئله انسان شناسی، خودشناسی و به همان میزان شناخت کودک و استعدادهای آن برای رسیدن کودک به مرحله کمال، بیان کرد: اگر این کودک درست اصلاح شود مظهر اسماء الهی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدواند استعدادهای انسان را در نمادی به فرشتگان ارائه و امر به سجده بر انسان کرد، گفت: شرط اصلی شکوفایی این استعدادها شناخت شخصیت کودک است.

عبادی، نخستین پرورش گاهی هر انسانی را دامن و مهر مادر دانست و گفت: بعد از آن یکی از مساعدترین زمینه ها برای پرورش کودک مکان هایی از جمله کانون فکری کودکان و نوجوانان است.

وی خطاب به مربیان و فعالان کانون فکری و کودکان و نوجوانان گفت: این امانت بزرگی که بر دوش شما گذاشته شده جایگاهی دارد که هر چقدر هم تلاش کنید باز هم کم می آورید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تمام ارزش کودک به فکر اوست، بیان داشت: این کودک اگر درست پرورش یابد کسی مثل ابوعلی سینا خواهد شد.

عبادی ادامه داد: همه کودکان در استعداد زمینه تبدیل شدن به امثال ابوعلی سینا را دارند اما به فعلیت رساندن این استعدادها نیاز به زمینه سازی دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید این کودکان و نوجوانان را از آفت های زمان دور نگه داریم، افزود: آفت ها در همه زمان ها بوده اند اما در زمان حاضر بیشتر وجود دارند اما به همان میزان ابزار مفید نییز بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه زندگی برای انسان منزل به منزل بوده و انسان همواره در سیر و حرکت به سوی کمال است، عنوان کرد: برای حرکت در این مسیر باید نقشه راه داشته باشیم چراکه بدون نقشه راه تربیت و تعلیم امکان پذیر نیست.

عبادی با بیان اینکه از طرف دیگر انسان برای حرکت در مسیر درست نیاز به قطب نما دارد، بیان کرد: نخستین قطب نمای انسان فطرت الهی است که خدا برای انسان آفریده است.

وی ادامه داد: امروز گاهی برخی افراد و حتی خود مسئولان با جاذبه های دروغ و جلوه نشان دادن باطل تمام سرمایه جامعه و کودکان را از راه درست منحرف کرده و گمراه می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان کانون فکری کودکان و نوجوانان گفت: هیچ دستاوری بالاتر از تعیلم و تربیت و رشد کودک در مسیر فطرت الهی نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18مهر1398 ، کدخبر: 4742746: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
برای حرکت در این مسیر باید نقشه راه داشته باشیم چراکه بدون نقشه راه تربیت و تعلیم امکان پذیر نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین