پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال می‌توانست با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در مسابقات جام جهانی شانس کسب سکو را داشته باشد اما سوء مدیریت و بلاتکلیفی فدراسیون والیبال این فرصت را گرفت.
شعارسال: بهنام محمودی درباره عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی گفت: از نظر من عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها متوسط بوده است. البته اگر برنامه‌ریزی درستی صورت می‌گرفت می‌توانستیم در مسابقات جام جهانی بهتر از این نتیجه بگیریم و تعداد پیروزی‌های ایران بالاتر بود.

وی ادامه داد: در این میان برخی کارشناسان می‌گویند تیم ایران در این رقابت‌ها روی سکو برود مگر چه اتفاقی می‌افتاد؟! به نظرم این موضوع ساده نیست و کسب سکوی رقابت‌های جام جهانی اتفاق بزرگی است. تیم ملی والیبال کشورمان به درجه‌ای رسیده که مردم نسبت به پیروزی‌ها و شکست‌های آن واکنش نشان می‌دهند.

محمودی گفت: هرچند کسب سکوی در مسابقات جام جهانی و جایزه این رقابت‌ها به نفع فدراسیون است اما بازیکنان ما به خاطر پول بازی نمی‌کنند و واقعاً از خود گذشتگی می‌کنند.

وی در این باره افزود: سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور پس از پایان این رقابت‌ها باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنند. تکلیف لیگ ایران هم هنوز مشخص نیست. اگر هر کدام از این بازیکنان آسیب ببینند منبع درآمدی از لیگ ایران و یا از لیگ‌های خارجی ندارند. تیم ملی هم به بازیکنان پولی نمی‌دهد بنابراین اگر هر کدام از آنها آسیب ببیند هیچ‌کس توجهی نمی‌کند. بازیکنان باید به فکر سلامتی‌شان باشند و مسئولان هم بیشتر از همیشه به آنها توجه کنند چرا که اگر این بازیکنان مصدوم شوند والیبال افت می‌کند.

محمودی به اهمیت بازی‌های جام جهانی اشاره کرد و گفت: بازی‌های جهانی برای همه تیم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، اما با توجه به مسابقات انتخابی المپیک شرایط حضور تیم‌ها امسال کمی متفاوت‌تر است. تیم ملی والیبال می‌توانست با برنامه‌ریزی دقیق‌تر نتیجه بهتری کسب کند. اما متأسفانه به دلیل سوء مدیریت و بلاتکلیفی فدراسیون والیبال و نبود کمیته فنی تصمیمات درستی گرفته نشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر تنها تیم‌های برزیل، لهستان و امریکا با تیم‌های اصلی به میدان آمدند و دیگر تیم‌ها از بازیکنان جوان استفاده کردند بنابراین این فرصت در اختیار ملی‌پوشان ما بود که سکوی جام جهانی را به دست بیاورند. اما با توجه به فشاری که روی بازیکنان در چند ماه اخیر است کمی از شرایط آمادگی دور شدند. غفور، سعید معروف، فرهاد قائمی و موسوی در این مدت بیش از اندازه دچار مصدومیت شدند. ما می‌توانستیم در برخی بازی‌ها به بازیکنان جوان میدان بدهیم و در تورنمنت‌ها بااهمیت باتجربه‌ها را به میدان می‌فرستادیم.

پیشکسوت والیبال تأکید کرد: بدون شک تمام این اتفاقات به خاطر عدم برنامه‌ریزی است. من دیدم برخی دوستان می‌گویند بازیکنان تعصب ندارند اما به نظرم اصلاً حرف درستی نیست. آنها با تعصب و تلاش در هر مسابقه‌ای شرکت می‌کند، اما ما از سرمایه‌های ملی کشورمان به خوبی استفاده نمی‌کنیم. ما می‌توانستیم با برنامه‌ریزی دقیق ملی‌پوشان را به مسابقات مختلف اعزام کنیم تا به آنها هم فشار کمتری وارد شود. در چنین مواقعی است که فرق بین مدیر ورزشی و غیر ورزشی مشخص می‌شود.

محمودی گفت: وقت آن رسیده که در ورزش جوان‌ها و کسانی که تخصص دارند روی کار بیایند. نزدیک به یک سال است که فدراسیون والیبال بدون رئیس اداره می‌شود و این موضوع خواه ناخواه بر عملکرد ملی‌پوشان تأثیر می‌گذارد و نمی‌توان انتظار داشته باشیم والیبال با این شرایط مانند گذشته باشد. امیدوارم که بیشتر به والیبال توجه کنند، تیم ما در شرایطی قرار گرفته که تیم‌های مانند آرژانتین و ژاپن هم یک تهدید محسوب می‌شود. در گذشته خیلی راحت آنها را شکست می‌دادیم اما الان به سختی این کار را انجام می‌دهیم.

وی همچنین به عملکرد تیم ایران مقابل آرژانتین و بازی فردا برابر ژاپن اشاره کرد و گفت: در بازی با آرژانتین سرویس‌های خوب کلید پیروزی تیم ایران بود.در بازی با ژاپن هم شرایط به همین صورت است، تیم حریف بسیار سرعتی است و اگر بتوانیم سرویس‌های خوبی در این مسابقه بزنیم می‌توانیم آنها را شکست بدهیم. نباید فراموش کنیم که ژاپن تیم میزبان است و از شرایط خوبی برخوردار است و نباید آن را دست کم گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 20 مهر 1398 ، کدخبر: 430196 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
واقعا حیف که سکو نگرفتیم اما هیچ چیز از ارزش های بچه ها کم نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین