پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بنادر شمالی برای صادرات کالا، گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حجم سرمایه‌گذاری در بنادر گیلان به بیش از۸۷۰میلیارد تومان رسیده است.

شعارسال: استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بنادر شمالی برای صادرات کالا، گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حجم سرمایه‌گذاری در بنادر گیلان به بیش از۸۷۰میلیارد تومان رسیده است.

 ارسلان زارع صبح شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی با اشاره به اینکه شرایط و وضعیت اقتصادی در پی تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش اقتضا می‌کند از ظرفیت‌های داخلی استان‌ها استفاده بیشتری شود، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم و ارزشمند کشور ما وجود دریای خزر و بنادر شمال ایران از جمله در گیلان است.

وی با بیان اینکه بندر انزلی به واسطه ظرفیت خوبی که دارد می‌تواند مولفه مناسبی برای کاهش مشکلات و تقویت صادرات فراهم کند، گفت: از ابتدای سال‌های دولت یازدهم حجم زیادی سرمایه گذاری توسط دولت و بخش خصوصی در این منطقه صورت گرفته به طوری که این میزان از ۸۷۰ میلیارد تومان تجاوز کرده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تلاش می شود تا این رودیکر استمرار داشته باشد، افزود: پروژه‌های خوبی به ویژه توسط سرمایه گذاران خارجی و داخلی این مجتمع بندری در حال احداث است.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت همسایگان شمالی و برنامه دولت به ویژه در تکمیل کریدور جنوب به شمال و پروژه خط ریلی رشت- انزلی -کاسپین این ظرفیت چندین برابر خواهد شد، تصریح کرد: با بهره برداری از این مسیر ریلی امکان حمل و نقل بار تا ۱۰ میلیون تن نیز افزایش خواهد یافت.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه البته چالش‌ها و مشکلاتی نیز وجود دارد، بیان کرد: در جلسه‌ امروز این موضوع بررسی و تبادل نظر و مقرر شد برخی از مشکلاتی که در استان قابلیت پیگیری دارند در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی شده و پیگیری و مشکلات در سطح ملی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه رشت - انزلی - کاسپین از جمله پروژه‌های مهمی است که در دستور کار دولت قرار دارد و مقرر شده براساس برنامه‌ریزی‌ها این پروژه تا پایان کار دولت به بهره برداری برسد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 20 مهر1398،کدخبر: 4744131،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
با بهره برداری مسیر ریلی امکان افزایش صادرات ایجاد میشه و به اقتصاد استان کمک بزرگی میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین