پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
دبیر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران گفت: خوشبختانه در حال حاضر با کنترل قیمت ارز، وضعیت کاغذ هم به ثبات نسبی رسیده؛ به شکلی که قیمت‌ها سیر نزولی دارد.

شعارسال: ‍‍‍ دبیر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران گفت: خوشبختانه در حال حاضر با کنترل قیمت ارز، وضعیت کاغذ هم به ثبات نسبی رسیده؛ به شکلی که قیمت‌ها سیر نزولی دارد.

احمد شریفان، دبیر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر با کنترل قیمت ارز، وضعیت کاغذ هم به ثبات خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه دلیل دوم برای قیمت مناسب این روز‌های کاغذ، خروج دولت از بازی واردات و کنترل بود، گفت: در حال حاضر قیمت‌ها سیر معکوس گرفته است؛ به شکلی که کاغذ ۷۰* ۱۰۰ بندی ۳۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

شریفان تصریح کرد: پیش‌بینی ما از بازار کاغذ این است که اکنون که بازار رقابتی شده و از انحصار دولت خارج شد، در میان تجار رقابت به وجود آمده و شاهد فروش خوب هستیم.

دبیر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران خاطرنشان کرد: کاغذ A۴ هم قیمت مناسب‌تری پیدا کرده و در حال حاضر بسته‌ای ۳۲ هزار تومان است که حدود ۱۰ هزار تومان با کاهش مواجه شده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ،تاریخ انتشار: 20 مهر1398،کدخبر:693279 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین