پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: حل مشکل اشتغال اولویت اول استان است و کماکان باید همه هم و غم خود را برای حل مشکل اشتغال استان بگذاریم، با اعتبارات دولتی به تنهایی نمی‌توان مشکل اشتغال را حل کرد و نیاز به استفاده از منابع بخش خصوصی و ورود سرمایه‌گذاران است

شعار سال:استاندار کرمانشاه گفت: حل مشکل اشتغال اولویت اول استان است و کماکان باید همه هم و غم خود را برای حل مشکل اشتغال استان بگذاریم، با اعتبارات دولتی به تنهایی نمی‌توان مشکل اشتغال را حل کرد و نیاز به استفاده از منابع بخش خصوصی و ورود سرمایه‌گذاران است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به بهتر شدن جایگاه استان از نظر بیکاری اظهار کرد: حل مشکل اشتغال اولویت اول استان است و کماکان باید همه هم و غم خود را برای حل مشکل اشتغال استان بگذاریم، در نیمه دوم سال نیز مدیران باید با همین سرعت برای حل مشکل اشتغال در استان تلاش کنند، باید فرماندارانی که برای موضوع اشتغال کم وقت می‌گذارند، شناسایی و دلایل این کار بررسی شود.

استاندار کرمانشاه  ادامه داد: با اعتبارات دولتی به تنهایی نمی‌توان مشکل اشتغال را حل کرد و نیاز به استفاده از منابع بخش خصوصی و ورود سرمایه‌گذاران است، برای ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در استان باید همه پای کار آمده و با از بین بردن موانع نرم افزاری و سخت افزاری، تلاش کنیم تا سرمایه و نقدینگی  به سمت استان سرازیر شود که البته مشارکت و همراهی مردم را هم در این زمینه نباید نادیده بگیریم.

بازوند اضافه کرد: سرمایه‌گذاران هنوز در سیستم بانکی با چالش مواجه هستند، گاهی سرمایه گذاران بین شش ماه تا یک سال اسیر بروکراسی بانک‌ها می‌شوند که این موضوع باعث فراری دادن آنها از استان می‌شود.

 وی اضافه کرد: مدیران باید بدون ترس، ولو اینکه در فضای مجازی انگ شراکت با سرمایه گذاران را بخورند، برای ورود سرمایه گذاران به استان پای کار باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت خوب استان در نیمه نخست امسال از نظر شاخص نرخ تورم، گفت: اگرچه موفق به کنترل نرخ تورم استان در نیمه نخست سال شده‌ایم، اما هنوز باید در این حوزه کار کنیم.

او اضافه کرد: آمارهای موجود در زمینه تورم نشان از کار خوب در این حوزه دارد و اینکه ستاد تنظیم بازار خوب عمل کرده است.

بازوند سپس با تاکید بر اینکه کارهای پژوهشی باید در بهبود وضعیت رفاهی، اقتصادی و معیشتی مردم اثرگذار باشند، اظهار کرد: کارهای پژوهشی باید سر سفره مردم و در زندگی آنها خود را نشان دهند، در حالیکه متاسفانه در استان و حتی کشور ما کارهای پژوهشی با چنین رویکردی انجام نمی‌شوند.

بازوند با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید در راستای حل چالش‌های استان بکار گرفته شوند، ادامه داد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های خیلی خوبی مثل راه آهن و فرودگاه دارد، ضمن اینکه به عنوان بندر خشک نیز انتخاب شده و همه اینها ظرفیت های خیلی خوبی برای پای کار آمدن سرمایه‌گذارن بخش خصوصی هستند، اما اینکه سرمایه گذاران اقبالی به سرمایه گذاری در این استان از خود نشان نمی دهند ضرورت انجام کارهای پژوهشی در استان را بیشتر می‌کند.

او اشاره ای هم به موضوع کلانشهر شدن کرمانشاه داشت و افزود: باید با انجام کارهای پژوهشی به دنبال استفاده خوب از ظرفیت های اینچنینی باشیم.

استاندار کرمانشاه در پایان این نشسست از وضعیت آنتن‌دهی همراه اول در مرز خسروی شدیدا انتقاد کرد و از رسانه‌ها خواست تا این نارضایتی را اعلام کنند، چرا باید همراه اول همه خدمات خود را به مرزهای مهران و شلمچه ببرد و وضعیت خدمات دهی آن در مرز خسروی بسیار بد باشد.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:20مهر1398،کد خبر:910517،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین