پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
عنایت‌الله رحیمی چهارشنبه ۲۴ مهر در حین بازدید از روند احداث تصفیه‌خانه شماره ۲ شیراز به خبرنگاران گفت: پروژه‌های زیست محیطی و بهداشتی زیادی در دولت تدبیر و امید در فارس و شیراز اجرایی و بعضا تکمیل شده است.

شعارسال: استاندار فارس با اشاره به طی مراحل نهایی ساخت تصفیه‌خانه شماره ۲ شیراز گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ضریب زندگی سالم در کلانشهر شیراز ارتقاء خواهد یافت.

عنایت‌الله رحیمی چهارشنبه ۲۴ مهر در حین بازدید از روند احداث تصفیه‌خانه شماره ۲ شیراز به خبرنگاران گفت: پروژه‌های زیست محیطی و بهداشتی زیادی در دولت تدبیر و امید در فارس و شیراز اجرایی و بعضا تکمیل شده است.

او با اشاره به اجرای پروژه‌هایی نظیر خطوط جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه، از این پروژه‌ها به عنوان طرح‌های ارتقاء دهنده سلامت شهروندان و تاثیرگذار بر محیط زیست یاد کرد.

رحیمی با بیان اینکه اجرای پروژه تصفیه خانه دوم شیراز یکی از ضرورت‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه جمعیت تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در شهر شیراز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

وی با اشاره پروژه یاد شده مراحل نهایی را طی می‌کند، گفت: در ساخت این پروژه از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده و یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های استان و کشور محسوب می‌شود.

رحیمی ابراز امیدواری کرد که اقدامات فنی، فیزیکی و سازه ای باقی مانده این پروژه تا پایان آبان ماه امسال انجام شده و پروژه به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

استاندار فارس با اشاره به هزینه‌های صرف شده در این پروژه، انتظارات مردم و اهمیت تصفیه فاضلاب در جلوگیری از ایجاد اثرات سوء زیست محیطی؛ پروژه تصفیه خانه شماره ۲ شیراز را ضروری و از پروژه‌های دارای اولویت در استان و کشور دانست.

رحیمی همچنین با اشاره به مکاتبات و رایزنی هایی انجام شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: براساس پیگیری‌ها مقرر شد اعتبار مورد نیاز پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد تامین شده و این طرح‌ها در اسرع وقت به نتیجه برسد.

به گزارش ایسنا، استاندار فارس صبح چهارشنبه ۲۴ مهر در راس هیئتی متشکل از مدیران دستگاه‌های اجرایی شیراز و فارس از روند اجرایی پروژه تصفیه‌خانه شماره ۲ شیراز بازدید کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ،تاریخ انتشار: 24 مهر1398،کدخبر:98072418394 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
در ساخت این پروژه از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده و یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های استان و کشور محسوب می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین