پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۹۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
حسام عقبایی اظهار کرد: خبر خوشی برای مردم داریم؛ طی ماه‌های اخیر و پس از جهش قیمت در بخش مسکن، سمت و سوی بازار مسکن از منظر قیمت نزولی شده و همچنان با این رویه پیش می‌رود.

شعارسال: نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که برای مردم خبر خوشی داریم، گفت:روند کاهش قیمت در بازار مسکن به شهر‌های بزرگ رسیده است.

حسام عقبایی اظهار کرد: خبر خوشی برای مردم داریم؛ طی ماه‌های اخیر و پس از جهش قیمت در بخش مسکن، سمت و سوی بازار مسکن از منظر قیمت نزولی شده و همچنان با این رویه پیش می‌رود.

وی با یادآوری این‌که از ابتدای سال گذشته تا اواسط تیرماه امسال بازار مسکن درگیر رکود تورمی بود، افزود: افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت‌ها در بازه مورد اشاره به میزانی پیشرفت کرد که در نهایت باعث کاهش ۸۹ درصدی معاملات در تابستان امسال شد. اتفاقی که در ربع قرن اخیر در بازار مسکن ایران سابقه نداشته است.

وی با بیان این‌که قیمت واحد‌های متراژ بالا حدود ۴۰ درصد در شهر‌های بزرگ کاهش یافته است، افزود: پیش بینی ما این بود که روند کاهش قیمت‌ها از نیمه دوم سال آغاز شود، اما از اوایل شهریور امسال کاهش نرخ‌ها در بازار مسکن شروع شد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد: در واحد‌های مسکونی جنوب تهران شاهد کاهش حداقل ۳۰ درصد قیمت‌ها بوده‌ایم؛ به عنوان مثال قیمت واحدی که تا پیش از تیرماه ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شد الان به حدود ۵۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

عقبایی با تاکید بر این‌که روند نزولی قیمت‌ها در بازار مسکن به این مفهوم نیست که به نرخ واقعی مسکن رسیده ایم، گفت: در حال حاضر قیمت مسکن در حال نزدیک شدن به قیمت‌های واقعی است و انتظار کاهش بیشتر نیز را در این بخش داریم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب  ،تاریخ انتشار: 27 مهر1398،کدخبر:507973 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
دیر شده. چون اکثریت اجناس گرون شده مردم قدرت خرید ندارن. با درآمد دو سه میلیون نمیشه مسکن خرید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
قیمتها سه برابر شده الان ۳۰ درصد اومد پائین باید خوشحال باشیم ؟!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین