پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
عضو شورای شهر تهران گفت: واگذاری املاک به اعضای شورای شهر تهران در دوره گذشته صحت ندارد.

شعار سال: محمود میرلوحیب ا اشاره به اینکه برخی از املاک شهرداری تهران در سال های گذشته به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است، اظهار کرد: احتمال دارد برخی از این املاک به کارکنان شهرداری تهران و مدیران سابق واگذار شده باشد.

وی تصریح کرد: تمام املاکی که در اختیار مدیران قبلی و کارکنان شهرداری باشد باید بر اساس بند ۶ ماده ۵۵ تطبیق شوند و در صورتی که واگذاری این املاک بر اساس این ماده واحد نباشد باید به شهرداری برگردد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بند ۶ ماده ۵۵ تصریح دارد که شهرداری تهران تنها می‌تواند حق بهره‌برداری ملکی را با رعایت تشریفات واگذار کند و در واقع شهرداری حق واگذاری ملک را ندارد.

میرلوحی گفت: در بحث بهره‌برداری املاک باید روشن شود بر چه مبنایی، بهره‌برداری ملک واگذار شده است و در قرارداد شهرداری با انجمن‌ها و خیریه باید مدت زمان بهره‌برداری از ملک باید مشخص باشد.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران اجازه بهره‌برداری از امکانات شهرداری برای اهداف سیاسی نخواهد داد، افزود: از سه هزار و ۸۰۰ ملک تا به امروز ۱۶۹ ملک بازگشته است و مابقی املاک نیز باید بررسی و برگردانده شود.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد:واگذاری املاک به اعضای شورای شهر تهران در دوره گذشته صحت ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 27 مهر 98، کد مطلب: 1312137: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
کاش اقای رییسی وارد عمل بشن و این موضوع رو حل کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین