پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
رئیس سازمان تنظیم مقررات با بیان این که اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته اند گفت: موارد تخلف از این تعرفه ها را از طریق سامانه ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات گزارش بدهید.

شعار سال: حسین فلاح جوشقانی اظهار داشت: تعرفه‌های رومینگ بسیار گران است و به همین منظور اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته اند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات افزود: تماس از ایران چه با سیمکارت ایرانی و چه عراقی دقیقه ای 2100 و همچنین تماس با ایران از طریق سیمکارت ایرانی در عراق که از رومینگ استفاده می کند 3200 تومان است.

وی ادامه داد: تعرفه هر مگابایت اینترنت برای سیمکارت ایرانی هم که از رومینگ استفاده میکند به صورت آزاد 850 تومان است ولی این رقم برای مشترکانی که از بسته استفاده می کنند به ازای هر گیگ 150 هزار تومان است.

فلاح جوشقانی افزود: این تعرفه ها ویژه اربعین است و نسبت به هزینه های معمول رومینگ بسیارمقرون به صرفه است، بنا بر این نیم ساعت مکالمه از عراق با ایران از طریق سیمکارت ایرانی که از رومینگ استفاده می کند حداکثر 90 هزار تومان و نیز 9 درصد ارزش افزوده به آن اضافه می شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس هزینه نیم ساعت تماس به هیچ عنوان نباید 700 هزار تومان محاسبه شود و اگر مصداقی در این خصوص وجود دارد قابل پیگیری
است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد:هر کسی که با چنین تخلفی مواجه شد از طریق سامانه 195 به سازمان تنظیم مقررات گزارش بدهد.

وی در خصوص کندی اینترنت در عراق هم اظهار داشت:در عراق محدودیت هایی برای اینترنت در نظر گرفته شد ولی مشکل خاصی در سرعت اینترنت مشاهده نکردم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 27 مهر 98، کد مطلب: 2122047: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین