پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
جلسه امروز رییس کل بانک مرکزی در سومین نشست دوره نهم هیات نمایندگان اتاق ایران با حواشی خاصی همراه بود.

شعار سال: همتی در شروع سخنان خود با اشاره به اینکه صبح امروز در جلسه ستاد اقتصادی به همراه رییس جمهور حضور داشته و با کسب اجازه از وی به اتاق بازرگانی آمده در ادامه عنوان کرد که رییس جهمور با لبخند رخصت داده و خیلی هم به فعالان بخش خصوصی سلام رسانده، در همین حال بود که عده‌ای در میان حضار در جواب همتی گفتند سلام ما را هم با گریه به ایشان برسانید.


در ادامه سخنرانی، گلایه‌مندی همتی از خودروسازان کشور و امید نداشتن به بهبود این صنعت مورد تشویق و حمایت حضار قرار گرفت.

همتی در خصوص خودروسازان گفت: تاریخ نشان داده هرچقدر نقدینگی به خودروسازان بدهیم آن را هدر می‌دهند. اما برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهم تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار دادم که حاضر به قبول آن نشدند. ۴۰ سال است که وضعیت خودروسازی کشور همین است و من حاضر نیستم تاوان خودروسازان را بدهم.

این سخنان رییس کل بانک مرکزی با تشویق افراد و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قرار گرفت.

از دیگر حواشی که مراسم امروز با آن همراه بود اعتراض یکی از فعالان بخش خصوصی درباره برگزاری جشن روز ملی صادرات (۲۹ مهر ماه) بود که پیش‌تر از سوی وزیر صنعت با این استدلال که بهتر است این مراسم بعد از ایام محرم و صفر برگزار شود لغو شده بود.


این فعال بخش اقتصادی با بیان اینکه لغو مراسم روز مهم صادرات دل فعالان را به درد آورد با حالت طنز عنوان کرد که اگر تذکرات لازم را قبل از لغو مراسم مطرح می‌کردید ما مراسم این روز را به شکل دیگری به پایان می‌بردیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 28 مهر 98، کد مطلب: 606064: www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
کل کشور حاشیه است فقط مسائل اصلی کشور پشت پرده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین