پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۶۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۸
استاندار فارس با اشاره به زیرساخت ها گفت: با مشکلات مختلفی در سطح فارس و شیراز مواجه ایم ازجمله اینکه برخی زیرساخت های استان فرسوده شده اند.

شعارسال: عنایت الله رحیمی سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل استان فارس بیان کرد: طرح جامع چند سالی در جریان است و این طرح می تواند اقدامات مورد نظر در پدافند غیر عامل را اجرایی کند و ارزیابی فعالیت ها را می توان از این طریق دنبال کرد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید به این باور برسند که پدافند غیرعامل در وضعیت امروز و آینده تاثیرگذار است و اگر نسبت به اجرای قوانین اقدام کنیم بخش قابل توجه ای از پدافند را اجرایی کرده ایم.

او افزود: بیش از سه هزار مورد در پدافند غیر عامل شناسایی شده و برای هر اقدامی یک مکمل در نظر گرفته شود تا در مناطق حساس شناسایی کاملی صورت گیرد.

وی متذکر شد: ٨٠ درصد از آبرسانی شیراز از خط اول صورت میگیرد و در صورت خرابکاری اگر این خط دچار مشکل شود باید راهکار جایگزین در جهت تامین آب داشته باشیم.

او در خصوص دستگاه های خدماتی گفت: مراکز خدماتی از جمله دستگاه های هستند که باید پدافند غیرعامل را بیشتر از سایر دستگاه ها اجرا کنند و موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از اصلی ترین زمینه های اجرایی شدن پدافند غیرعامل است.

وی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: ١٧٠ مورد نیاز تولید کنندگان داخل استان شناسایی شده و قرار است با برگزاری نمایشگاهی در این زمینه نسبت به واردات این محصولات جلوگیری شده و اقتصاد مقاومتی بیش از پیش محقق شود.

استاندار فارس متذکر شد: با توجه به برگزاری انتخابات در انتهای سال باید توجه داشته باشیم که تمامی نگاه ها و عقاید سیاسی در جامعه فعالیت قانونمند داشته باشند تا شاهد افزایش فعالیت مدنی و جامعه ای پویا باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30مهر1398 ، کدخبر: 4752968: www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
برخی که خیلی در واقع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
باید با یک مدیریت کارآمد بهش رسیدگی شد و رو اصول پیش رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین