پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
معارض سعودی تأکید کرد که ولیعهد عربستان به کمک سازمان‌های موساد و سیا تمام افراد خاندان حاکم را کنترل کرده و در بیم و اضطراب همیشگی از توطئه شاهزادگان برای ترور خود به سر می‌برد.

شعار سال: «حمزه الکنانی»، چهره معارض سعودی که به ایالات متحده پناهنده شده است، در بیان اختلاف شاهزادگان سعودی و کنترل شدید آنها توسط «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی به ایلنا گفت: «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به کمک سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بر تمام امور و تماس‌های دولت سیطره دارد و خاندان حاکم از رفتارهای نابخردانه و بی‌پروای بن سلمان احساس ترس می‌کنند، چرا که او حاکم واقعی کشور است و «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی کاملا به بیماری آلزایمر مبتلاست و این موضوع زمینه را برای تسلط پسرش بر تمام دستگاه‌های دولتی هموار کرده است.

بن سلمان به کمک موساد، خاندان سعودی را تحت کنترل دارد

کنانی گفت:‌ تمام افراد خاندان حاکم از کوچک و بزرگ به کمک موساد تحت کنترل بوده و از سفر منع شده‌اند،‌ هیچ کس نمی‌تواند حرکتی کرده یا اقدامی کند یا بدون اجازه شخص بن سلمان به خارج سفر کند. همین تابستان سال جاری بسیاری از شاهزادگان نتوانستند به اروپا سفر کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: بن سلمان هیچ رقیبی را برای خود در بین خاندان سعودی برنمی‌تابد.

ترکی بن عبدالله بن عبدالعزیز بر اثر شکنجه درگذشت

این چهره معارض سعودی گفت: در خبری که به من رسید، ترکی بن عبدالله بن عبدالعزیز بر اثر شکنجه درگذشته است.

او از «ترکی بن عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود»، پسر عموی خود که امیر پیشین ریاض بود، به چند دلیل متنفر بود: نخست این‌که ترکی در دوره حکومت پدرش ثروت هنگفتی جمع کرده است. دوم این‌که او پیش‌تر با شاهزاده «ساره» دختر مشهور «عبدالعزیز آل سعود» و همسر فعلی بن سلمان رابطه عاشقانه داشت، از آنجا که ساره، دختر عموی هر دو بود، بن سلمان حضور ترکی را بر نتافت و دستور حبس «علی القحطانی» مدیر دفتر وی را صادر کرد و سپس او را به قتل رساند.

شاهزاده «ولید بن طلال» به یک کارمند کوچک تبدیل شده است

وی در ادامه تأکید کرد: تمام شاهزادگان، تحت کنترل سیستم‌های امنیتی بوده و برخی از آنها محکوم به اقامت اجباری هستند به گونه‌ای که شاهزاده «ولید بن طلال» به یک کارمند کوچک تبدیل شده است.

وی گفت:‌ «فرزندان «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه پیشین سعودی بیش از همه از هجوم ولیعهد علیه خاندان حاکم آسیب دیده‌اند. «متعب بن عبدالله» که پدرش وعده حکومت به وی داده بود، به همراه «خالد التویجری»، مشاور و رئیس پیپشین دربار پادشاهی در زندان «ریترز» حبس هستند وشاهزاده متعب مجبور شده از ثروتش دست بکشد و از تمام مناصب خود از جمله «وزیر گارد ملی» عقب‌نشینی کند.

فرزندان ملک عبدالله همگی ناپدید شده‌اند

این معارض سعودی افزود: تمام فرزندان ملک عبدالله غیر از شاهزاده عبدالعزیز که به فرانسه گریخته و پناهندگی این کشور را گرفته و نیز شاهزاده ترکی که پس از تحمل چند روز شکنجه به قتل رسید، همگی ناپدید شده‌اند.

وی گفت که همچنین سرنوشت شاهزاده «ترکی بن عبدالله» برادر شاهزاده متعب پس از قتل مدیر دفترش تا امروز مجهول است.

الکنانی گفت: زمزمه‌هایی وجود دارد که شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز»، عموی بزرگ‌تر بن سلمان حتما او را کنار زده و قدرت را به دست خواهد گرفت. به اعتقاد من این اخبار صحت ندارد و شاهزاده احمد پس از اختلاف با برادرش ملک سلمان از کشور فرار کرده و در انگلیس زندگی کرد، اما دوباره پس از حصول اطمینان به تضمین بین‌المللی و حمایت انگلیس برای عدم تعرض به وی به عربستان بازگشت.

همه پسر عموهای بن سلمان به دنبال فرصتی برای انتقام هستند

وی تأکید کرد که به اعتقاد من بن سلمان در صورت بروز شکاف‌های امنیتی ترور خواهد شد، چرا که همه پسر عموهایش به دنبال فرصت انتقام هستند و او خود از این موضوع آگاه است و دلیل قتل «عبدالعزیز الفغم»، محافظ شخصی ملک سلمان، ارتباط او با دیگر شاهزادگان قدرتمند و افشای اطلاعات بود.

بن سلمان به مصرف «کوکائین» معتاد است

بن سلمان آشپزها را مدام از ترس مسمومیت تغییر می‌دهد

این معارض سعودی در پایان تأکید کرد که بن سلمان به مصرف «کوکائین» معتاد است و ساعات طولانی را برای مصرف این ماده می‌گذارند. او فردی متکبر، نادان، فاسد، عصبی و عجول است و همیشه نسبت به ترور خود حتی از طریق غذا احساس بیم و نگرانی می‌کند و به همین دلیل تیم آشپزها را مدام از ترس مسمویت تغییر می‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 3 آبان 98، کد خبر: 826467، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
خدا رحمتش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین