پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
یکی از نزدیکان مرحومه عارفه سنایی دختر سفیر ایران در مسکو در واکنش به برخی اخبار درباره نحوه درگذشت وی اعلام کرد که متاسفانه این اتفاق ناگوار در جایی اتفاق افتاده که برای ما امکان تحقیق و پیگیری دقیق و رفع ابهامات فراهم نیست.به دنبال برخی خبرها در رسانه ها درباره علت فوت دختر جوان سفیر ایران در روسیه، حسن یونسی برادر همسر مهدی سنایی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برای ما و خانواده ایشان هم هنوز ابعاد این حادثه روشن نیست که بتوان توضیحی در مورد آن داد. برای ما هم سوال است که با وجود تکذیب از سوی سفارت ایران در روسیه، برخی رسانه های خارجی با چه انگیزه ای چنین خبرهایی را منتشر کرده‌اند.

شعار سال: یکی از نزدیکان مرحومه عارفه سنایی دختر سفیر ایران در مسکو در واکنش به برخی اخبار درباره نحوه درگذشت وی اعلام کرد که متاسفانه این اتفاق ناگوار در جایی اتفاق افتاده که برای ما امکان تحقیق و پیگیری دقیق و رفع ابهامات فراهم نیست.

به دنبال برخی خبرها در رسانه ها درباره علت فوت دختر جوان سفیر ایران در روسیه، حسن یونسی برادر همسر مهدی سنایی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برای ما و خانواده ایشان هم هنوز ابعاد این حادثه روشن نیست که بتوان توضیحی در مورد آن داد. برای ما هم سوال است که با وجود تکذیب از سوی سفارت ایران در روسیه، برخی رسانه های خارجی با چه انگیزه ای چنین خبرهایی را منتشر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاق ناگوار در جایی اتفاق افتاده که برای ما امکان تحقیق و پیگیری دقیق و رفع ابهامات فراهم نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 4 آبان 98، کد خبر: 98080402044، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین