پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
عزیزالله شهبازی استاندار البرز از شناسایی 800 نخبه در بنیاد نخبگان البرز خبر داد و گفت: نخبگان افرادی صاحب فکر و اندیشه هستند که وضعیت سکان‌داری دانشگاه و سطوح مختلف کشور را مورد بررسی قرار می دهند.
شعار سال:استاندار البرز از شناسایی 800 نخبه در بنیاد نخبگان البرز خبر داد و گفت: نخبگان افرادی صاحب فکر و اندیشه هستند که وضعیت سکان‌داری دانشگاه و سطوح مختلف کشور را مورد بررسی قرار می دهند.

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان که در دفتر حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه این مجمع و تشکیلات از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در این نشست‌ها تصمیم‌گیری و مصوبات بسیار ساختارمند، علمی و پایه‌ای صورت می‌گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است، ادامه داد: جلوداری در علم در نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه وجود رهبری فرزانه و عالم، از سیاست‌های کلی نظام است. اکنون دیگر زمان تصمیم‌گیری‌های عجولانه نیست بلکه باید بنیانی و نظام‌مند عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه 800 نخبه در بنیاد علمی نخبگان البرز شناسایی شده‌اند، مطرح کرد: نخبگان افرادی صاحب فکر و اندیشه هستند از این رو وضعیت سکان‌داری دانشگاه و سطوح مختلف کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

استاندار البرز اضافه کرد: باید به گونه‌ای شرایط را فراهم کنیم که جمعیت نخبگان البرز در عرصه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و همچنین هدایت جامعه در جهت علم‌آموزی و نخبه‌پروری، دخیل باشند.

شهبازی اذعان کرد: ما می‌توانیم به نخبگان البرز فرصت بروز و ظهور دهیم و از ظرفیت‌های آنان در عرصه‌های مهم یاری طلبیم. نخبگان می‌توانند با اندیشه، ابتکار و خلاقیت خود شرایطی را ایجاد کنند که بار مشکلات مردم کم شود.

وی با اشاره به اینکه این جلسات باید خروجی و خدمت علملیاتی و متمایزی داشته باشد، افزود: اکنون در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، فناوری های نوین و عمران و آبادانی استان شاهد ایجاد پویایی و تحول هستیم اما در گردشگری ضعف وجود دارد که باید اندیشه ای نو در آن کارساز شود.

استاندار البرز مطرح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ام که در سه موضوع هیچ دخالتی نداشته باشند؛ محیط‌های کارگری، ورزشی و دانشگاهی، چراکه بر این باور هستم در این محیط ها خود افراد بهتر می‌توانند نسبت به حل موضوعاتشان اقدام کنند.

شهبازی اظهار کرد: باید در دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی افراد صاحب فکر، اندیشمند و عالم در صدر بنشینند. برای حمایت از بنیاد علمی نخبگان با قدرت حاضر هستم و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهم کرد. انتظار می رود در برنامه ویژه تجلیل و تکریم از نخبگان، حتما بانوان و جوانان نخبه نیز حضور داشته باشند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:4آبان1398،کد خبر:13980804000577،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
ما می‌توانیم به نخبگان البرز فرصت بروز و ظهور دهیم و از ظرفیت‌های آنان در عرصه‌های مهم یاری طلبیم. نخبگان می‌توانند با اندیشه، ابتکار و خلاقیت خود شرایطی را ایجاد کنند که بار مشکلات مردم کم شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
ما می‌توانیم به نخبگان البرز فرصت بروز و ظهور دهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین