پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۳۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
هم اکنون خیل عظیمی از مردم و جوانان در سالروز فتح لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی تجمع کرده‌اند. وضعیت گزارش لحظه به لحظه این نشست بشرح زیر است .

شعارسال: دانش‌آموزان و نوجوانان مهیای جهش در گام دوم انقلاب اسلامی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۵
سردار پاسدار حسینعلی یوسف‌علیزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، ظهر امروز در محل مصلی شهرستان گناباد اظهار داشت: آنچه سبب دشمنی و کینه‌توزی‌های آمریکا و همراهانش بر علیه ملت‌های انقلابی شده این نکته اساسی است که ما رهرو راه اولیاء، انبیاء و صدیقین هستیم ما متدین به دین اسلام و ارزش‌های ولایی هستیم.
استاندار گلستان: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و استعمار است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۳
هادی حق‌شناس صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گرگان اظهارداشت: این روز نماد هویتی انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و استعمار است.
 
وی افزود: حضور همه اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی به همه دنیا اثبات می‌کند که مردم ایران شناخت درستی از کینه‌توزی‌های امریکایی‌ها دارند.
مسئولان نباید دلخوش به مذاکره با آمریکا و همپیمانانش شوند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۲
 
حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب، با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی و خیزش نیرو‌های انقلابی بر علیه استکبار و همپیمانان آمریکا است اظهار داشت: نظام استکبار جهانی چه قبل و چه بعد انقلاب همواره حقوق ملت را زیر پا گذاشتند و ذره‌ای از فعالیت‌های خصمانه خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامدند.
 
امام جمعه سرپل‌ذهاب به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ اشاره و عنوان کرد: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی به خاطر تبعیت نکردن انقلاب و نظام از دستور‌های آنان است و ایستادگی و مقاومت تنها راه مقابله با استکبار است.
سیدحسین نقوی‌حسینی: آینده آمریکا تار، تیره و در حال فروپاشی است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۱
سیدحسین نقوی‌حسینی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان شهر ایلام اظهار داشت: زمانی شاه ایران ژاندارم و غلام حلقه به گوش آمریکا در منطقه بود. وقتی شاه می‌خواست نخست وزیر خود را جابه‌جا کند از آمریکا اجازه گرفت تا این کار را انجام دهد.
 
وی افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۸ گلوله‌های آمریکایی سینه دانش‌آموزان ما را شکافت و خونشان سنگ فرش‌ها را رنگین کرد. ولی در ادامه لانه فساد آمریکا در ایران تسخیر شد و از آن روز تاکنون آمریکا تمام توان خود را علیه ملت ایران به‌کار گرفته است.
 

استکبار جهانی باید در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود بیاورد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۶
ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: حضور مردم در تمام صحنه‌های سیاسی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را عملیاتی کرد و امروز استکبار جهانی بزرگ‌ترین درس را از این مردم گرفته است که ملت ایران شایسته عزتمندی هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان مردم را تهدید کرد.
پیام ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار تبعیت از ولایت فقیه است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۶
 
حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گرگان، با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت ایران، اظهارداشت: از نخستین روزی که انسان پا به عرصه وجود گذاشت، ظلم و حق در برابر یکدیگر قرار گرفت.
 
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا که ایران را مستعمره و ژاندارم خود در منطقه می‌دانست به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: با آمریکا اهل تعامل نیستیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۲
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت مدار قم همواره درصحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی حضور فعال و پرشوری دارند.
 
وی افزود: ملت ایران دینی دارد که با ظالم، آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود خائن نمی‌سازد دینی که ظلم‌ستیز و عدالت‌گستر است و انقلاب اسلامی متولد این دین است.
 

ماموستا براتی: ایران اسلامی اکنون به یک قدرت جهانی تبدیل شده است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰
امام جمعه منطقه مرزی ازگله گفت: اتاق فکر مستکبران جهان به خصوص رژیم منحوس اسرائیل و آمریکای جهانخوار با حضور گسترده نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان برای همیشه متلاشی خواهد شد.
ماموستا شیخی: نسل جوان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه آمریکا را خنثی کرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۹
امام جمعه ثلاث‌باباجانی گفت: نسل جوان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه آمریکای فتنه‌گر را خنثی خواهند کرد و درس فراموش‌نشدنی به این نظام غاصب خواهند داد.
آل‌هاشم: اسناد لانه جاسوسی چرا بعد از ۳ سال از هشدار رهبری هنوز وارد کتب درسی نشده است؟
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۷
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در جمع راهپیمایان روز ملی استکبار جهانی در تبریز، با بیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ معاصر کشور بستر پیدایش حوادث مختلفی است که در شکل دهی تاریخ ایران نقش بزرگی داشته است اظهار داشت: ۱۳ آبان ۴۳ تبعید حضرت امام خمینی در پی قیام مردمی ۱۵ خرداد بود، ۱۳ آبان ۵۷ جمع زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و ۱۳ آبان ۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود که نقش زیادی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران داشته است.
 

فریاد ۲۵۴ هزار دانش‌آموز اردبیلی به استکبار؛ تربیت سیاسی با جدیت دنبال می‌شود
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل حضور ۲۵۴ هزار دانش‌آموز اردبیلی در راهپیمایی ۱۳ آبان را نمایش اقتدار و تربیت صحیح سیاسی و نه به استکبار جهانی توصیف کرد.
 

جانشین رئیس سازمان بسیج: گام دوم انقلاب را به مدد نخبگان و بی‌اعتمادی به غرب پیاده‌سازی می‌کنیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۱
سردار محمد حسین سپهر پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان اصفهان، روز مبارزه با استکبار جهانی، با بیان اینکه آمریکا رو به افول و فروپاشی است، اظهار داشت: به برکت رهبری امام خامنه‌ای و مردم همیشه در صحنه انقلاب، دشمن را مغلوب خود کرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه به گفته خود آمریکایی‌ها بزرگترین علت سقوط این کشور نظامی‌گری آنان است، تصریح کرد: زمانی که دشمن ما اعتراف به شکست قدرت‌های غربی می‌کند و می‌گوید امروز دگرگونی عمیقی در حال رخ دادن است و هرجا می‌نگریم خیمه‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را می‌بینیم.
 

حجت‌الاسلام تویسرکانی: آمریکا منفورترین کشور دنیا نزد افکار عمومی جهان است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۲
 
حجت‌الاسلام محمد رضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در امامزاده یحیی (ع) ساری با اشاره به اینکه ۲۴۳ سال از عمر دولت و ملت آمریکا می‌گذرد و این کشور مستکبار جهانی ۲۳۰ سال در حال جنگ با بریتانیا، روسیه، آلمان، مکزیک، چین، ژاپن، ویتنام، آرژانتین، عراق، افغانستان، لبنان، لیبی، شیلی، ترکیه، یونان، اندونزی، فلسطین و دیگر کشور‌ها بوده است، اظهار داشت: طبق بررسی‌ها این کشور مستکبر جهان منفورترین رژیم نزد افکار عمومی دنیا‌ست.
 
 
 

راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان با حضور پرشکوه مردم قم برگزار شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۰
 
راهپیمایی باشکوه و پرشور ضد استکباری ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان قم برگزار شد.
وحدت و همدلی مردم کهگیلویه در راهپیمایی ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۸
مردم شهرستان کهگیلویه با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
 
حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در میان مردم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۸
 
حجت‌الاسلام محمد قمی در میان تجمع‌کنندگان سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حضور یافت.
 

سردار جوانی: ایستادگی در مقابل قلدران و زورگویان یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران است‌
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۶
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در سخنرانی یوم الله ۱۳ آبان که در مصلی کرج برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران، ملتی پر افتخار و صاحب فضیلت‌های گوناگون است.
 
وی افزود: امروز جوانان ما به حضور در میان چنین ملتی افتخار می‌کنند که گذشتگان آنان مسیر پر‌افتخاری را آغاز کردند.
 

سردار آسودی: ۱۳ آبان روز مقاومت و ایستادگی ملت ایران است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۴
سردار محمدعلی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پیش‌از ظهر ظهرامروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان؛ روز ملی استکبارستیزی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسثولان در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز تمام ملت ایران دوشادوش همدیگر با مشت‌های محکم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.
 
وی با بیان ۱۳ آبان یادآور حادثه‌های ماندگار است، افزود: ۱۳ آبان درس مقاومت و ایستادگی را به ملت ایران داد.
 

ندای «مرگ بر امریکا» در دیار الوند طنین انداز شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۳
همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی صدای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل در دیار دارالمجاهدین طنین انداز شد
سردار شریف: ‌سفارتخانه‌های آمریکا صدای آزدیخواهان را خفه کرده است‌
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۱
سردار رمضان‌شریف پیش از ظهر امروز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار داشت: امروز ما جمع شده‌ایم تا یاد کنیم از دانش‌آموزان شهیدی که برای مبارزه با رژیم شاه به خون کشیده شدند و از رهبر انقلاب جهت مبارزه با رژیم شاه و آمریکایی‌ها تشکر کنیم.
 
وی افزود: امروز نزدیک چهل سال از حرکت خود جوش دانشجویان و دانش‌آموزان می‌گذرد و امروز ما می‌فهمیم که سفارتخانه آمریکا در هر کشوری که استقلال دارد منشأ مشکلات است و خفه کردن صدای آزدیخواهان ملت‌ها کار سفارتخانه‌های امریکاست.



استاندار کرمان: ۱۳ آبان ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی آمریکاست
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۹
 
محمدجواد فدایی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ایستادگی در برابر منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی آمریکاست گفت: مردم ما با حضور خود در این روز به آمریکا و تمامی ابرقدرت‌ها اعلام کردند که برای دفاع از منافع ملی و آرمان‌های نظام مقاومت و ایستادگی می‌کنند.
حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تجمع سالگرد تسخیر لانه جاسوسی
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۹
 
سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در میان تجمع‌کنندگان 13 آبان حضور یافت.

چمران در بوشهر: دانش آموزان باید در برابر نفوذ فرهنگی دشمن واکسینه شوند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۶
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه ایران اسلامی به اقتدار علمی، نظامی و اقتصادی دست یافته است گفت: دانش آموزان باید در برابر نفوذ فرهنگی دشمن واکسینه شوند و بدانند موقعی می‌توانند پیشرفت کنند که به خودشان متکی باشند.
 

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کاشان برگزار شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۵
مراسم یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان با حضور آحاد مردم این شهرستان به ویژه نوجوانان، جوانان و پیر و جوان از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز برگزار شد به نحوی که با اجتماع از میدان ۱۵ خرداد و شروع راهپیمایی حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.
حسین شریعتمداری با پای شکسته در تجمع ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۹
 
مدیرمسئول روزنامه مشهور کیهان با پای شکسته در تجمع باشکه سالگرد تسخیر لانه جاسوسی حضور یافت.
 

پرچم ایران و عراق در کنار هم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۴
 
گروهی از جوانان در تجمع 13 آبان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، پرچم‌های ایران و عراق در کنار هم را به اهتزاز درآوردند.
 

هیچ کس حق ندارد عزت ملت ایران را پایمال کند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۴
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در بندرعباس اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان تجلی استکبار ستیزی و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان نسل اول انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: دانش آموزان نسل اول انقلاب در آن روز شعار انقلاب را بر سنگ فرش‌های مقابل دانشگاه تهران نوشتند و به‌همین مناسبت این روز به نام دانش آموز نامگذاری شده است.
باید اصل تحریم را با نگاه به داخل از بین ببریم / آمریکایی‌ها از لحاظ منطق کم آوردند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۲
منوچهر متکی امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ ابان در کرمان اظهار داشت: خداوند را به خاطر امروز و این رود خروشان مردم متدین انقلابی همراه با دریای ملت ایران در چهلمین سالگرد مبارزه با استکبار شاکر هستیم.
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ما همراه با دانشجویان به امامشان قهرمانانه لبیک گفتند و در ۱۳ آبان منبع و خوی پوشالی این قدرت جهانی به زیر کشیده شد، عنوان کرد: حوادثی است که هر کدامش منشأ حرکتی عظیم و پیامی پویا برای همیشه است.
 

واکس‌زنی کفش مردم توسط نوجوانان در تجمع باشکوه 13 آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۱
 
پروهی از دانش‌آموزان و نوجوانان با حضور در تجمع 13 آبان، اقدام به واکس زدن کفش‌های مردم کردند.
 

رحیم صفوی: آمریکایی ها می خواهند برای دیگران هم نسخه بپیچند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۰
سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: سوال این است چرا دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و پس از ۴۰ سال آیا جمهوری اسلامی قدرت مند‌تر شده یا آمریکا؟
 
دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: دیروز مقام معظم رهبری سخنان مهمی را در خصوص کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ که امریکا و انگلیس در ایران انجام دادند، بیان کردند، عملا آمریکایی‌ها میراث دار انگلیس بر ایران و بر مقدرات کشور ما حاکم شدند، امریکایی‌ها توسط نوکر خودشان سیاست‌های خودشان را در ایران اعمال می‌کردند.

اقدام مهدی ترابی در راهپیمایی 13 آبان تکثیر شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۶
مردم تهران که امروز ۱۳ آبان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور یافته بودند، از حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن یکی از گلهایش حمایت کردند.
سرلشگر موسوی: برخی تلاش می‌کنند گفتمان سازش را در قالب واژه‌های خاکستری به مردم تحمیل کنند + تصاویر
حضور حجت‌الاسلام رستمی در راهپیمایی ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۳
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در میان تجمع‌کنندگان 13 آبان حضور یافت.
 

فریاد مرگ بر آمریکا در شازند طنین‌انداز شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۳
راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۱ نقطه شهری و روستایی شازند با حضور بی‌نظیر مردم و جوانان این شهرستان برگزار شد.
 

بیانیه شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان البرز به مناسبت ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۱
شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان البرز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
۱۳ آبان ۱۳۹۸، چهل سالگی انقلاب دوم، سالروز حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، یادآور بصیرت انقلابی جوانانی است که در هنگامه‌ی غبارآلود ماجرای پنهان استکبار جهانی، نشانه‌ای با عظمت از تبلور نور هدایت آشکار کرد و حالا طعم لذت بخش عزت طلبی و استقلال خواهی با قطع وابستگی و رسوا کردن چهره‌های دوگانه‌ی این روز‌ها آنچنان دلپذیر شده که فهم عمیق پدیده‌های آخرالزمانی را بری پیروان گفتمان انقلاب اسلامی آسان‌تر از گدشته کرده است.
سرلشکر موسوی: تلاش می‌کنند که گفتمان سازش را در قالب واژه‌های خاکستری به مردم تحمیل کنند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۹
 
امیر سرلشکر موسوی ابراز در سخنرانی 13 آبان ابراز داشت: نظام سلطه برای ادامه استیلای شیطانی خود، تلاش می‌کند که گفتمان سازش را در قالب واژه‌های خاکستری به ملّت آزاده و حق‌طلب ایران تحمیل کند، امّا با پایداری و ایستادگی ملّت بزرگ ایران، امروز گفتمان مقاومت در سراسر منطقه گسترش یافته و به الگویی کارآمد در برابر نظام سلطه تبدیل شده است.
 
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تغییر رفتار ایران از اردیبهشت 98 و اتّخاذ راهبرد مقاومت فعال باعث تغییر در محاسبات و رفتار نظام استکبار گردیده و عقلای آنها این پیام را درک کرده‌اند که دوران فشار با هزینه صفر به پایان‌رسیده و ایران برای پاسخ به فشارها، امکانات، اراده و اجماعِ لازم را دارد.
راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گیلان برگزار شد‌
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۷
 
حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار جمع کثیر مردم دیار باران نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: ۱۳ آبان نباید هیچ زمانی به فراموشی سپرده شود
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران است گفت: این روز نباید هیچ زمانی به فراموشی سپرده شود.
احمد توکلی در میان راهپیمانان سالگرد تسخیر لانه جاسوسی
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۰
 
نماینده سابق تهران در مجلس نهم، در میان تجمع‌کنندگان 13 آبان حضور یافت.
 

طنین فریادهای هیهات من الذله در بندرعباس
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۷
مراسم یوم الله ۱۳ آبان از دقایقی قبل با حضور پر شور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و مرزبانان خلیج فارس از بوستان دباغیان تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.
راهپیمایان تهران چه شعارهایی را با خطّ خود ثبت کردند؟
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۴
 
یکی از غرفه‌هایی که در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفته است به نوشتن شعار توسط مردم اختصاص دارد. مرگ بر لانه جاسوسی، مرگ بر آمریکا، به زودی آمریکا از بین می‌رود، آمریکا نابود می‌شود، آمریکا ضد مردم ایران است، آمریکا غلط می‌کند به رهبر چپ نگاه کند، آمریکا دولت کثیف و استکبارستیزی است، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، اسرائیل را به عنوان کشور به رسمیت نمی‌شناسیم، تنها راه پیروزی حمایت از رهبری است، از جمله شعارهایی بود که مردم با حضور در این غرفه، ثبت کردند.
دادستان سابق تهران در تجمع 13 آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۲
 
عباس جعفری دولت آبادی دادستان سابق استان تهران در میان تجمع‌کنندگان 13 آبان حضور یافت.
 

راهپیمایی ‌استکبارستیزی ۱۳ آبان در بندرعباس آغاز شد‌
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۹
 
از دقایقی پیش راهپیمایی روز ۱۳ آبان در بندرعباس و دیگر شهر‌های استان هرمزگان آغاز شد.
محمدباقر قالیباف در تجمع تسخیر لانه جاسوسی حضور یافت
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۷
 
شهردار سابق تهران در میان مردم در تجمع سالگرد تسخیر لانه جاسوسی حضور یافت.
 

آغاز مراسم 13 آبان در قزوین
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۶
 
مراسم روز مبارزه با استکبار از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم استان قزوین آغاز شد.
تصویر «زم» در کنار ترامپ و ابوبکر البغدادی توجه راهپیمایان را جلب کرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۸
 
اختصاص دکورهایی از ترامپ، روح‌الله زم، مدیر دستگیرشده آمدنیوز و ابوبکر البغدادی سبب شده است تا راهپیمایان دقایقی در غرفه  سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ بایستند و عکس بگیرند.
 

راهپیمایی 13 آبان‌ماه در کرمانشاه آغاز شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۰
 
راهپیمایی 13 آبان‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در استان کرمانشاه با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، آغاز شد.
آغاز راهپیمایی باشکوه 13 آبان در اردبیل
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۳
 
راهپیمایی باشکوه 13 آبان دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد.
حضور پررنگ دانش‌آموزان و به آتش کشیدن پرچم آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۰
 
دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان آمریکا رو به افول است، آمریکا خواب برگشت به گشورمان را هم نخواهد دید؛ همچنین با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست سر دادند و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
 

حضور محسن رضایی در تجمع 13 ابان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۵
 
محسن رضایی، دبیرکل مجمع تشخیص مصلحت نظام در تجمع 13 آبان حضور یافت.
 

مخالفت مردم با FATF در تجمع ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۴
 
در بخشی این مراسم با شکوه برخی از مردم با در دست داشتن پلاکارهایی با تصویب FATF مخالفت کردند.
 

دانشجویان در ۱۳ آبان خواستار عزل مسئولان مفسد اقتصادی شدند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۵
 
امروز ۱۳ آبان‌ماه دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم بیش از ۶۰ نقطه از خوزستان با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان‌ماه نسبت به رفتار نظام‌های سلطه‌جو و مستکبر اعلام انزجار کردند؛ در بخشی دیگر از این مراسم با شکوه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف نیز با سردادن شعار‌هایی پیرامون مفاسد اقتصادی خواستار عزل مسئولانی شدند که با تکیه بر غرب در حال چپاول اموال بیت‌المال هستند توسط قوه قضائیه شدند.
عدم استقبال مسئولین دولتی از مراسم ۱۳ آبان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۰
 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که اقشار مختلف مردم در راهپیمایی باشکوه 13 آبان حضور یافتند، هیچ یک از مسئولین دولتی تاکنون در این تجمع مشاهده نشدند.
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۶
 
راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای مرگ بر آمریکا آغاز شد؛ راهپیمایان با پلاکاردهایی با عنوان آمریکا رو به افول است، آمریکا خواب برگشت به گشورمان را هم نخواهد دید؛ همچنین با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست سر دادند.



دانش‌آموزان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۴
 
دانش آموزان و دانشجویان تهرانی با تجمع در مقابل لانه جاسوسی آمریکا پرچم آمریکا را به آتش کشیده و خواستار هوشیاری مسئولین در مقابل توطئه‌های آمریکا شدند.
 

زنگ استکبارستیزی در مدارس خراسان رضوی نواخته شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۱
 
همزمان با روز 13 آبان مصادف با روز ملی استکبارستیزی و شهادت شهدای دانش آموز، مراسم مربوط به این روز در سراسر کشور آغاز شد.
مرگ بر آمریکا در آسمان یزد طنین‌انداز شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۰
 
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار یزد و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در استان لرستان آغاز شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۵
 
نکته‌ای که همواره راهپیمایی ۱۳ آبان را از سایر مناسبت‌های مشابه متمایز می‌کند این است که تمامی نسل‌های انقلاب در آن حضوری پررنگ دارند.
راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان کرمان آغاز شد‌
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۳
 
راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور گسترده آحاد مردم کرمان آغاز شد؛ راهپیمایان ۱۳ آبان شهر کرمان پس از طی مسیر در مقابل حسینه ثارالله شهر کرمان تجمع می‌کنند و منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشور سخنران مراسم پایانی ۱۳ آبان شهر کرمان است.
هیچ تغییری در رفتار ۴۱ ساله روسای جمهور آمریکا ایجاد نشده است
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۸
 
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای نگهبان طی بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: در چالش چهل‌ویک ساله‌ی آمریکا با ایران که هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولتمردان آمریکائی رخ نداده و از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی توانسته با تبدیل تهدید‌ها (تحریم‌ها و محدودیت‌ها) به فرصت، در میدان‌های نوآوری و ابتکار و در همه‌ی زمینه‌ها، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.
استکبار با حیله‌ای جدید درصدد است تا مردم و آرمان‌های انقلابی را از بین ببرد / دست دشمن از آستین برخی آقایان مسئول درآمده
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۴
 
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز سیزده آبان اعلام کردند: دست دشمن از آستین برخی آقایان مسئول درآمده که اکنون مردم باید با دقت به روز سیزده آبان و اتفاقات آن، در انتخابات پیش رو دست این مفسدین و یاری‌گران استکبار را از امور سیاسی و اجرایی کشور قطع نمایند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 ، کدخبر: 802193 ، www.snn.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین