پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
رییس کمیته ملی المپیک با تمجید از عملکرد مسعود سلطانی‌فر در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: وزات ورزش در دوره ایشان در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با جهش و توسعه فراگیر مواجه شده است. این در حالی است که طیفی از منتقدین و کارشناسان ورزشی و غیر ورزشی کشور، به هر چهار حوزه مورد اشاره سید رضا صالحی امیری، انتقاد داشته و بیانات ایشان را ، نوعی تعارف در حوزه مدیریت ورزش کشور محسوب می کنند.

شعارسال: سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک با تمجید از عملکرد مسعود سلطانی‌فر گفت: وزارت ورزش در دوره ایشان در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با جهش و توسعه فراگیر مواجه شده است.

وی افزود: به مواردی از اقدامات ایشان به اختصار اشاره می‌کنم:

١-توسعه زیرساخت ورزش در این دوره چشمگیر و غرورآفرین است. دلیل اصلی این مهم جدیت، پیگیری مستمر و روزانه پروژه‌ها توسط شخص وزیر است.

٢-شناخت عمیق و دقیق از فرصت‌ها و چالش‌های ورزش درکشور است. دانش و آشنایی گسترده ایشان به ابعاد و جزئیات ورزش این سرزمین عنصر مهم در کارمدی وزارت ورزش است.

٣-رویکرد انسجام، وفاق در سطح دولت و در میان خانواده بزرگ ورزش اعم از هیئت‌ها، فدراسیون‌ها، کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک عامل اساسی و بنیادی در کسب موفقیت‌ها و کارمدی ورزش قهرمانی شده است.

٤-رویکرد کلان و استراتژیک و پرهیز  از تصمیمات احساسی و تبلیغاتی از دیگر ویژگی‌های ایشان است.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: جامعه بافضیلت و اخلاق‌مدار ورزش بخوبی می‌دانند حضور ایشان در راس ورزش این سرزمین یک فرصت تاریخی برای توسعه ورزش قهرمانی با محوریت ایشان خواهد بود.

 این در حالی است که طیفی از منتقدین و کارشناسان ورزشی و غیر ورزشی کشور، به هر چهار حوزه مورد اشاره سید رضا صالحی امیری، انتقاد داشته و بیانات ایشان را ، نوعی تعارف در حوزه مدیریت ورزش کشور محسوب می کنند.

 

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15آبان1398، کدخبر: 920893، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین