پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
برخی اخبار واصله از احتمال تغییر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو خبر می‌دهند.

شعار سال: هم‌اکنون منصور سمیعی مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو را بر عهده دارد اما شنیده شده به زودی او این سمت را به فرد دیگری تحویل خواهد داد.

از فرهاد زرگری مدیرعامل اسبق شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) به عنوان یکی از جانشینان احتمالی سمیعی یاد شده است.

هلدینگ شفادارو وابسته به بانک ملی بوده و یکی از سه هلدینگ بزرگ دارویی ایران در کنار تی‌پی‌کو و برکت است.

شرکت‌های داروسازی جابرابن‌حیان، اسوه، کیمیدارو، دانا، راموفارمین، پخش رازی، توسعه بازرگانی پخش رازی و دارویی پخش رازی شرکت‌های زیرمجموعه شفادارو هستند.

شفادارو طی سال‌های گذشته ثبات مدیریتی قابل قبولی را تجربه کرده و همین باعث شده تا کارنامه عملکرد سمیعی در شفادارو نیز با وجود مشکلات خارج بنگاهی مانند مطالبات از دولت مطلوب ارزیابی شود.

فروش و واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو طی چند سال اخیر و به دنبال دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر خروج بانک‌ها از تصدی‌گری از موضوعات مهمی بود که البته به نتیجه‌ای نرسید و مشخص نیست آیا در نهایت بانک ملی غول دارویی خود را خواهد فروخت یا خیر.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا، تاریخ 16 آبان 98، کد مطلب: 12387: www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین