پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
خسرو شهبازی سرپرست جدید سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: حقوق معوق چند ماهه ۲۵۰۰ نفر از نیروهای یگان حفاظت به زودی پرداخت می‌شود.

شعار سال:سرپرست جدید سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: حقوق معوق چند ماهه ۲۵۰۰ نفر از نیروهای یگان حفاظت به زودی پرداخت می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، خسرو شهبازی سرپرست جدید این سازمان اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حقوق دو هزار و 200 نفر از نیروهای حفاظتی که در چند ماه اخیر پرداخت نشده است، به زودی به آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود: نیاز است برای افزایش حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی راهکاری اساسی تبیین شود. چند طرح در خصوص پرداخت حقوق نیروهای حفاظتی عنوان شده است تا از منابع اعتباری حقوق و خسارت شرکت‌ها پرداخت شود.

شهبازی عنوان کرد: دولت به سمت کوچک شدن پیش می‌رود و برنامه‌ای برای افزایش نیروها نداریم اما در سال های اخیر یک ساختار تشکیلاتی پیشنهادی برای یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها طراحی کرده‌ایم. یگان حفاظت مربوط به دو نهاد سازمان جنگل‌ها و نیروی انتظامی است. در نتیجه مقرر شده نیروی انتظامی افرادی را در قالب سرباز و نیروهای ویژه در اختیار سازمان جنگل‌ها قرار دهند تا بتوانیم برنامه‌های حفاظت را اجرایی کنیم.

سرپرست سازمان جنگل‌ها اضافه کرد: پنج سال پیش این ساختار حفاظتی به تصویب مجمع داخلی سازمان جنگل‌ها رسید و منتظر تصویب ستاد مشترک بود. هم اکنون باید بررسی شود که ستاد مشترک چگونه می تواند از نیروهای انتظامی در اختیار یگان حفاظت قرار دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:14آبان1398،کدخبر:2134328،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین