پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
محمد علی جاوید شهردار بیرجند گفت: گردهمایی در خصوص اخذ نظرات شهروندان در جهت توسعه آتی شهر بیرجند برگزار می شود.

شعار سال: محمد علی جاوید شهردار بیرجند در خصوص توسعه آتی شهر بیرجند، گفت: گردهمایی در خصوص اخذ نظرات شهروندان در جهت توسعه آتی شهر بیرجند برگزار می شود. یکی از مهم ترین نیازهای مدیریت شهری تدوین برنامه راهبردی بوده ، به نحوی که بتواند در بخشی از مسایل روزمره شهر مورد استفاده قرار گیرد.به گفته وی امروزه مشارکت شهروندی به عنوان عامل مؤثری در مدیریت شهری بیان می شود و نقش مؤثری در کیفیت بخشی زندگی شهروندان وایجاد تعادل در نیازهای آنان دارد.
جاوید استفاده از نظرات شهروندان را در این راستا ضروری دانست و افزود: برنامه ریزی راهبردی برای توسعه شهر می تواند زمینه مناسبی برای تحقق بخش مهمی از حقوق شهروندی در شهر باشد که همانا فرصت مشارکت شهروندان در تعیین جهت گیری موقعیت و هویت آینده شهر را فراهم می کند. شهردار بیرجند مشارکت شهروندان در اداره شهر را یکی از ضرورت های مهم مدیریت شهری برشمرد و از عموم شهروندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان،نخبگان ، صاحب نظران، کسبه و .... درخواست کرد با شرکت در این گردهمایی در دست يابي به سند چشم انداز و توسعه شهر بیرجند مشارکت کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خاورستان،تاریخ انتشار: 16آبان1398 ،کدخبر: 92796،www.khavarestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
برنامه ریزی راهبردی برای توسعه شهر می تواند زمینه مناسبی برای تحقق بخش مهمی از حقوق شهروندی در شهر باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
حقوق شهروندی را زیر پا نگذاریم
امیرحسین علیپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
سلام بر همه انشالله همه تون خوب باشید من پسر 22ساله بیرجندی به دنبال سند 500میلیونی برای پدرم هستم که در زندان نهبدان سر میبرن لطفا اگر کسی سند داره در حق منو خانواده ام کمک کنید یه خانواده کم بضاعت هستیم میتونین بیایین امار مون رو بگیرین لطفا کمکم کنید خواهش میکنم شماره تماسم ....................... هس لطفا کمکم کنید مادرم چشم انتظار مادرم هست تو رو خدا کمکم کنید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین