پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶
رحمتی را باید یار دقیقه ۹۰ زنگنه خواند. یاری که بواسطه اختلاف رحیمی و زنگنه به صندلی مدیریت صندوق بازنشستگی رسید. با اینحال تا کنون علی رغم مدیریت بسیار کوتاه مدت رحمتی بر مسند مدیریت این صندوق اما کارشناسان نسبت به آینده مدیریتی این مجموعه خوشبین نیستند و ابراز نگرانی‌ها از این انتصاب دراین روزها به اوج خود رسیده است!

شعارسال: نصرت رحیمی بالاخره از صندوق بازنشستگی نفت رفت تا با آمدن مدیرعامل جدید این تلقی در میان کارشناسان و صاحب نظران نفت دهان به دهان بگردد که صندوق از چاله به چاه افتاده است. آنچه که از هفته گذشته مشخص شده بود رسما اعلام شد تا تکلیف همه روشن شود که در جای جای نفت تمام درب‌ها بر پاشنه تصمیم‌های وزیر می‌چرخد.

به گفته مسعود کرباسیان در آیین معارفه رئیس و اعضای جدید هیئت‌ رئیسه صندوق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، این صندوق، تنها صندوق مستقل و سودآور کشور است که به لحاظ عملکرد قوی، آینده خوبی در پیش دارد.

براساس این گزارش، محمدمهدی رحمتی چندماه قبل پس از بازنشستگی از نفت به هلدینگ خلیج فارس رفته بود تا در مقام معاون برنامه ریزی یک دوره فشرده را گذرانده تا بتواند در مسیر برنامه ریزی شده وزیر حرکت کرده او را به مقصدش برساند.

دراین بین همچنان کارشناسان نسبت به آینده صندوق بازنشستگی نفت ابراز نگرانی میکنند و معتقدند حضور رحمتی برراس مدیریت این صندوق رشد مثبتی در پی نخواهد داشت. مساله ای که به تعبیر بسیاری از کارشناسان به دستور وزیرنفت صورت گرفته تا بله گوئی دیگر به تیم خود بیفزاید. هرچند که هستند کارشناسانی که نظری عکس دارند و معتقدند حضور رحمتی به ایجاد یکپارچگی مدیریتی در مجموعه نفت کمک چشمگیری کرده که این امر می‌تواند به بهبود وضعیت حاکم بر صندوق یاری رسان باشد.

با اینحال به نظر میرسد برای ارزیابی کیفی عملکرد رحمتی در جایگاه مدیریت صندوق بازنشستگی نفت بسیار زود است و باید منتشر بود و دید این یار دقیقه ۹۰ زنگنه قراراست با صندوق پولساز نفت چه کند؟

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 19آبان1398  ، کدخبر: 27008، naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
به فاگ عظما خواهد فرستاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین