پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
دیشب در پرواز تبریز تهران به خلبانی کاپیتان فهیمه احمدی، شاهد حضور خانم ابتکار در کاکپیت بودیم. سوال ما از آقای عابدزاده بعنوان رئیس سازمان هواپیمائی کشوری این است که آیا چنین حضوری مجاز می باشد یا خیر؟ بخشنامه ورود به داخل کابین خدمه پرواز و کلیپ ، ضمیمه شده است.

شعار سال: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در توئیتر خود نوشت:« دیشب پس از سفر یک روزه به آذربایجان شرقی‌ و بازدید از منطقه و هموطنان زلزله زده، نشست با اقشار مردم و افتتاح کارگاه تخصصی چهار روزه تشکل های مردم نهاد زنان و خانواده، پرواز با هواپیمایی به خلبانی یک زن ایرانی خستگی ها را به در کرد. کاپیتان فهیمه احمدی پرواز را هدایت می کرد. خدا قوت خانم خلبان.»

 

تعداد بازدید : 14

ضمن پاسداشت خدمات خانم فهمیه احمدی که از پیشکسوتان حضور بانوان در صنعت هوانوردی کشور در بعد از انقلاب هستند و تشکر ویژه از خانم ابتکار بابت پرزنت دائمی خودشان؟؟؟ ، سوال ما این است که آیا اصول استریل کاکپیت در این پرواز رعایت شده است یا خیر؟
منتظر توضیحات شنیدنی آقای مهندس عابدزاده هستیم ؟

بخشنامه ورود به داخل کابین خدمه پرواز

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو، تاریخ انتشار: 21 آبان 1398، کدخبر: 417840 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین